Gamer.tv lepsze od czasopism

Najnowsze statystyki oglądalności opublikowane przez specjalistyczny program o grach - Gamer.tv - pokazują, że programy nadawane przez tą stację mają w Wielkiej Brytanii więcej odbiorców niż drukowane czasopisma o grach.

Dane za cztery tygodnie, począwszy od 15 listopada do 14 grudnia 2004 roku, zebrane przez organizację Broadcasters Audience Research Board, ukazują, że flagowy program telewizji Gamer.tv, emitowany pod tym samym tytułem co nazwa stacji, nadawany przez telewizje kablowe oraz satelitę przyciągnął przed ekrany telewizorów ponad dwa miliony widzów.

Kolejne dwa miliony widzów zebrał przez ekranami inny program telewizji Gamer.tv - When Games Attack, który prowadzony jest przez znanego już z programu GamesMaster Dominika Diamonda.

Gamer.tv dokonał szybkiej kompilacji tych danych z danymi dotyczącymi sprzedaży czasopism o grach, publikowanymi przez Audit Bureau of Circulation (ABC), które wskazują, że wszystkie razem wzięte magazyny poświecone grom wideo sprzedają się w nakładzie mniejszym niż 600 tys. egzemplarzy miesięcznie.

Richard Wilcox - producent Gamer.tv - nie ukrywał zadowolenia z zaprezentowanych wyników, podkreślając, że Gamer.tv stało się poważną alternatywą dla prasy specjalizującej się w tematyce gier. Zachęcając potencjalnych inwestorów, Wilcox powiedział jeszcze, że gracze i telewidzowie już przekonali się o wartości Gamer.tv, więc przyszedł czas na firmy z branży elektronicznej rozrywki.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: statystyki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy