Field Ops pierwszym RTSS

Szwajcarski wydawca Freeze Interactive we współpracy z węgierskim zespołem Digital Reality ogłosił rozpoczęcie prac nad przygotowaniem pierwszej gry, która będzie stanowić mieszankę dwóch najpopularniejszych gatunków gier na komputerach klasy PC.

Twórcy produkcji jak sami głoszą postanowili wysilić się na odrobinę innowacji i zamierzają zaprezentować światu jedyną w swoim rodzaju grę. Zgodnie z ogłoszonymi planami "Field Ops" będzie stanowić skrzyżowanie strategii czasu rzeczywistego (RTS) oraz pierwszoosobowej strzelanki (FPP). W wyniku kilku drobnych zabiegów ma powstać nowy nurt zwany roboczo "Real-Time-Strategy Shooter" (RTSS), co można by przetłumaczyć jako "strategiczna strzelanka czasu rzeczywistego".

Odpowiedzialna za opracowanie gry grupa deweloperska Digital Reality jest dobrze już znana z takich popularnych gier strategicznych, jak "Platoon", "Haegemonia", "D-Day" oraz "Desert Rats vs Afrika Korps". W planach na najbliższą przyszłość firma posiada również zapowiadany na koniec kwietnia "War on Terror", na wrzesień "War Front: Turning Point" oraz nieposiadający jeszcze bliżej określonej daty premiery "Ghost Wars".

"Field Ops" ma dać nam możliwość walki z terroryzmem uwzględniając przy tym aspekt zarówno strategicznego planowania, jak i bezpośredniego wcielenia naszych zamiarów w życie z bronią w ręku. Akcja będzie się toczyć w pięciu różnych lokacjach, każda ze stron konfliktu otrzyma po ponad osiem głównych typów żołnierzy, a do naszej dyspozycji będą oddane autentyczne bronie i pojazdy (lądowe, powietrzne i wodne).

Spragnieni realizmu gracze otrzymają też wysokiej jakości oprawę graficzną korzystającą z najnowszych technologii m.in. silnika do wizualizacji fizyki świata gry, animacji postaci i specjalnych algorytmów sztucznej inteligencji oponentów. Pojawi się także tryb rozgrywek multiplayer z globalnymi rankingami najlepszych graczy.

Premiera "Field Ops" odbędzie się w okolicach listopada.

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | DIGITAL | wydawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy