Festiwal filmów graczy

Jak donosi serwis internetowy The Hollywood Reporter, znany producent samochodów marki Chrysler zajmie przygotowaniem wirtualnego konkursu przeznaczonego dla osób grających w "The Movies".

Dokładnie 20 stycznia ma ruszyć impreza związana z przebojem stworzonym przez studio Petera Molyneuxa. Gra, która w sprzedaży na całym świecie znajduje się od listopada ubiegłego roku, 13 stycznia zawitała także do Polski. Niemniej tytuł za sprawą swojej innowacyjnej konwencji przyciąga kolejnych graczy, którzy chcą zasłynąć jako twórcy komputerowych filmów.

Konkurencja ma nosić miano "Chrysler in the Movies: Virtual Film Competition". Zasady imprezy organizowanej przez znanego producenta samochodów we współpracy z Lionhead Studios i Activision są dość proste. Podczas 2006 Sundance Film Festival pod koniec tego tygodnia w Park City w stanie Utah ma odbyć się pokaz produkcji wybranych spośród blisko 30 tysięcy tytułów opublikowanych przez domorosłych reżyserów na oficjalnej stronie gry www.themoviesgame.com.

"The Movies" pozwala graczom na stworzenie własnego filmu przy użyciu blisko 45 różnych scenografii, 7000 scen, tysięcy kostiumów oraz przedmiotów.

Zwycięzca najlepszego filmu ma zostać ogłoszony podczas targów E3 w maju. Główną nagrodą będzie luksusowy Chrysler Crossfire warty około 42 tys. dolarów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reporter | Hollywood | serwis | serwis internetowy | festiwal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama