Faces of War w planie wydawniczym Cenegi

Cenega Poland poinformowała, iż do planu wydawniczego firmy trafiła nowa strategia taktyczna - "Faces of War" - będąca kontynuacją gier "Soldiers: Ludzie Honoru" i "Outfront: Na Tyłach Wroga".

Gra dystrybuowana za granicą przez firmę Ubisoft dostępna będzie w polskiej wersji językowej z napisami, a bliższe informacje na temat sposobu i dokładnej daty jej wydania podane zostaną już wkrótce.

"Faces of War" to strategia czasu rzeczywistego, umieszczona w realiach drugiej wojny światowej, będąca kontynuacją bestsellerowej serii "Soldiers: Ludzie Honoru". W każdej misji gracz prowadzi do boju drużynę 6 żołnierzy w trójwymiarowym środowisku.

Reklama
Cenega Poland - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy