Electronic Arts i Valve rozpoczynają współpracę

Electronic Arts oraz studio Valve, obsypane nagrodami za cieszące się ogromną popularnością serię "Half-Life" oraz "Counter-Strike", ogłosiły zawarcie wieloletniego porozumienia dotyczącego wydawania produktów Valve na całym świecie.

Pierwsze dwie gry, które pojawią się w wyniku tej umowy to: "Half-Life 2: Gra Roku" oraz "Counter-Strike: Source". Premiery wersji PC oraz tworzonej aktualnie "Half-Life 2" na konsolę Xbox przewidziane są na jesień 2005.

"Naszym zadaniem w EA Partners jest wynajdowanie najlepszych studiów i serii gier na świecie, budowanie partnerskich układów, wspomaganie zespołów tworzących oprogramowanie i pomoc w wydawaniu wspaniałych gier w jeszcze większej liczbie krajów niż dotychczas. Uważamy "Half-Life" oraz "Counter-Strike" za dwie najlepsze serie wszech czasów" - powiedział Tom Frisina, wiceprezes i generalny menadżer EA Partners. "Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mogli być bardziej podekscytowani możliwością pomocy w dystrybucji tych niesamowitych tytułów do graczy na całym świecie".

"EA to ogólnoświatowy lider w dostarczaniu na rynek najlepszych gier na wszelkie dostępne platformy" - powiedział Gabe Newell, założyciel Valve i prezes firmy. "Od momentu premiery "Half-Life" w listopadzie 1998 roku, gry Valve sprzedały się w łącznym nakładzie przekraczającym 18 milionów egzemplarzy. Połączenie niedoścignionej struktury operacyjnej i kanałów dystrybucyjnych EA z obsypanymi nagrodami zespołami tworzącymi gry oraz społecznością fanów produktów Valve, zaowocuje niesamowitym układem, zdolnym do dostarczania wspaniałych produktów użytkownikom komputerów i konsol na całym świecie".

"Half-Life 2: Gra Roku" to specjalna edycja najlepiej sprzedającej się gry, uznanej przez krytyków branży. W skład zestawu wejdą następujące pozycje: "Half-Life 2", "Counter-Strike: Source" oraz "Half-Life 2: Deathmatch" i "Half-Life: Source".

"Counter-Strike: Source" to zupełnie nowy wymiar najpopularniejszej na świecie sieciowej gry akcji, napędzany nowoczesnym silnikiem Source. Główne cechy tego produktu to: olśniewająca grafika, ulepszone wersje klasycznych map znanych z oryginalnej "CS", zupełnie nowe mapy "CS", tryb rozgrywki ze sterowanymi przez komputer botami i nie tylko... Produkt ten zawiera również "Half-Life 2: Deathmatch" oraz "Day of Defeat: Source".

"Half-Life 2" w wersji na Xbox na nowo zdefiniuje kryteria konsolowej zabawy, za sprawą zaskakującego realizmu i żywych reakcji. Napędzana technologią Source "Half-Life 2" na Xbox cechuje się wyszukanymi postaciami, zaawansowaną sztuczną inteligencją, powalającą na kolana grafiką i rozgrywką uwzględniającą realistyczny model fizyki świata gry.

Wydawnictwo Electronic Arts Polska potwierdziło pojawienie się w/w tytułów w planie wydawniczym na rok 2005. Konkretne daty premiery zostaną podane w terminie późniejszym.

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: Xbox | Electronic Arts | studio | Valve
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy