Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

DS u 500 tys. Europejczyków

Konsolka przenośna Nintendo DS od czasu swojej europejskiej premiery, czyli 11 marca 2005 roku, sprzedała się na Starym Kontynencie w ilości 500 tys. egzemplarzy, odnosząc fenomenalny sukces.

Okazuje się, że Nintendo sprzedało 77 proc. wszystkich DS-ów dostarczonych do sklepów na czas premiery. Wiele sklepów wyprzedało całe zapasy, jakie dostarczyło im Nintendo, jednak nowe dostawy już są w drodze.

Również gry dla przenośnej konsolki Nintendo sprzedawały się znakomicie. "Super Mario 64 DS" znalazł aż 250 tys. nabywców, a pozycja "WarioWare Touched!" sprzedawała się równie dobrze. Szeroka gama gier dostępnych dla Dual Screena będzie wkrótce uzupełniona o nowe rewelacyjne tytuły, takie jak "Yoshi Touch & Go" firmy Nintendo (premiera 6 maja), "Need for Speed Underground 2" wydawnictwa EA (27 maja) i "Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith" firmy Ubisoft (także w maju).

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom - takimi jak chociażby ekran dotykowy, komunikacja bezprzewodowa oraz rozpoznawanie głosu - konsola Nintendo Dual Screen otrzymała m.in. nagrodę prestiżowego brytyjskiego czasopisma Edge - 'Hardware of the Year Award'.

Jim Merrick, osoba odpowiedzialna z ramienia Nintendo za marketing w Europie, był bardzo zadowolony, że premiera Dual Screena była wielkim sukcesem. "Europejscy gracze bardzo ciepło przyjęli nasze nowe urządzenie i pokazali tym samym, że Nintendo DS jest rewelacyjną konsolą w rewelacyjnej cenie. Celem Nintendo było stworzenie nowego sposobu grania, poprzez zaoferowanie innowacyjnych możliwości i przyjemnych doznań. Dzięki DS udało się z pewnością osiągnąć te cele" - powiedział Merrick.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje