Drapieżna promocja Nintendo

Nintendo rusza do boju! Najlepszym tego przykładem jest nowa porcja reklam zamówionych przez amerykańską centralę Nintendo w renomowanej agencji Leo Burnett.



Filmy promocyjne tegoż potentata znane są na całym świecie z profesjonalizmu, wyjątkowości oraz humorystycznych akcentów. I tym razem będzie podobnie!



Z zamówionego pakietu filmów reklamowych mamy przyjemność zaprezentować Wam dwie nowe produkcje (wymagają oprogramowania Quick Time). Oto one:

  • Interviewer (tutaj)

    Reklama

  • Freeboy (tutaj)



    Warto dodać, że potencjał kreatywności agencji Leo Burnett leży w niezwykłych pokładach fantazyjnych pomysłów oraz niczym nieskrępowanym polocie działania. Dotychczas mieliśmy okazję podziwiać niezwykle interesujące kampanie reklamowe przygotowywane dla takich koncernów, jak Sony, U.S. Army, Procter & Gamble, Coca-Cola, McDonald's, Fiat, IKEA, Canon, Pilsner Urquel oraz BMW.



    Czyżby Nintendo zaczęło lansować "odpowiedzialny marketing"? Życzymy powodzenia w zdobywaniu nowych rzesz fanów "kostek" i "graj-chłopców"!

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: promocja
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy