Nintendo rusza do boju! Najlepszym tego przykładem jest nowa porcja reklam zamówionych przez amerykańską centralę Nintendo w renomowanej agencji Leo Burnett.
Filmy promocyjne tegoż potentata znane są na całym świecie z profesjonalizmu, wyjątkowości oraz humorystycznych akcentów. I tym razem będzie podobnie!
Z zamówionego pakietu filmów reklamowych mamy przyjemność zaprezentować Wam dwie nowe produkcje (wymagają oprogramowania Quick Time). Oto one:
Warto dodać, że potencjał kreatywności agencji Leo Burnett leży w niezwykłych pokładach fantazyjnych pomysłów oraz niczym nieskrępowanym polocie działania. Dotychczas mieliśmy okazję podziwiać niezwykle interesujące kampanie reklamowe przygotowywane dla takich koncernów, jak Sony, U.S. Army, Procter & Gamble, Coca-Cola, McDonald's, Fiat, IKEA, Canon, Pilsner Urquel oraz BMW.
Czyżby Nintendo zaczęło lansować "odpowiedzialny marketing"? Życzymy powodzenia w zdobywaniu nowych rzesz fanów "kostek" i "graj-chłopców"!