Reklama

Doskonały symulator lotniczy?

Najnowsze doniesienia firmy Namco jednoznacznie wskazują, że gra ukrywająca się pod roboczym tytułem "Ace Combat 5" zaskoczy wszystkich mnogością wdrożonych innowacji.



Producent Hiroyuki Ichiyanagi w pierwszych słowach skierowanych do mediów podkreślił, że wśród głównych zalet gry należy wymienić "taktyczną interaktywność".



"AC5" umożliwi wydawanie taktycznych instrukcji dla podległego szwadronu lotniczego. W trakcie akcji zbrojnych gracze będą mogli wydawać konkretne zalecenia, komendy oraz korygować strategicznie ważne decyzje.

Reklama



Tryb kariery będzie obejmował grubo ponad 30 misji uwzględniających kampanie polegające na bombardowaniu celów naziemnych, walki w powietrzu z groźnymi przeciwnikami oraz podniebne gonitwy. By całość trzymała odpowiedni fason, producent zapewnia, iż pomiędzy zadaniami zostaną zaimplementowane najwyższej jakości, w pełni renderowane filmy, które nadadzą grze wyjątkowej głębi i klimatu.



""Ace Combat 5" po raz pierwszy w historii całej serii przełamie pewne schematy. Pracujemy nad tym, by finalne dzieło odznaczało się ekscytującą dawką realizmu lotniczego. Aby gracz poczuł się prawdziwym pilotem, aczkolwiek nadal wirtualnym, postaraliśmy się o wykupienie oryginalnych licencji na ponad 50 marek i modeli samolotów, włączając w to maszyny samego koncernu Boeing'a." - powiedział główny projektant gry, Nathuki Isaki.



Twórcy najbardziej pożądanego symulatora konsolowego dodają, że przełom dotyczyć będzie również oprawy wizualnej. Myśleliście, że czwarta odsłona "AC" wycisnęła ostatnie soki z PlayStation 2? Piąta część "Ace Combat" zauroczy graczy od pierwszego wejrzenia przepiękną, ultra-realistyczną, renderowaną grafiką, uwzględniającą efekty pogodowe (w czasie rzeczywistym) oraz dynamiczne oświetlenie!



"Ace Combat 5" przedstawi dwukrotnie większe obszary do powietrznych eksploracji niż miało to miejsce w "Ace Combat: Distant Thunder". Mapy, na których przyjdzie nam wykonywać działania zbrojne, mogą być nawet większe terytorialnie niż obszary o powierzchni 100 km2.



Wydawca SCEE zapowiada, że finalnego produktu firmy Namco, należącego do gatunku FCA (Flight Combat Action), możemy się spodziewać najwcześniej w I kwartale 2005 roku. Gra powstaje z myślą o konsoli Sony PlayStation 2.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama