Dodatek do Empire Earth II już oficjalnie

Firma wydawnicza Vivendi Universal Games wraz z zespołem deweloperskim Mad Doc poinformowali o rozpoczęciu prac nad pierwszym oficjalnym rozszerzeniem do drugiej edycji bestsellerowej strategii czasu rzeczywistego, która została wydana na początku bieżącego roku.

Ambicje twórców "Empire Earth II: The Art of Supremacy" są bardzo duże. Zdobywcy najróżniejszych wyróżnień prasowych chcą po raz kolejny wprowadzić nowe, wręcz rewolucyjne opcje, których nie mieliśmy okazji jeszcze zobaczyć w innych produkcjach gatunku.

Podobnie jak w poprzednich odsłonach cyklu, historia przedstawiona w grze będzie toczyć się na przestrzeni wieków. Będziemy mieli okazję uczestniczyć w wielkich bitwach cywilizacji. Wydarzenia mają przenieść nas m.in. do zimnych regionów Rosji oraz upalnych pustynnych terenów Afryki. Wszystko po to, aby zdobyć miano najlepszego przywódcy wszech czasów.

Największą z nowości zawartych w "Empire Earth II: The Art of Supremacy" ma być możliwość brania udziału w rozgrywkach w dwóch trybach: "Fealty Mode" - czyli w zabawie uwzględniającej nasze powiązania z innymi nacjami, gdzie będziemy mogli zostać ich lennikiem lub przyjacielem oraz "Tug-of-War Mode", gdzie weźmiemy udział w serii trzech, pięciu lub siedmiu misji i będziemy walczyć o zdobycie przewagi nad oponentem.

Ponadto w grze pojawi się dziesięć nowych typów jednostek, m.in. wojownicy Zulu, rosyjscy snajperzy oraz rozmaite oddziały specjalne. Dotychczasowe oddziały uzyskają nowe opcje i usprawnienia. Będzie też można współpracować lub podbić niezależne do tej pory nacje. Poprawie ulegnie interfejs użytkownika i tryb rozgrywek dla wielu graczy jednocześnie. Pojawi się też edytor pozwalający na tworzenie od podstaw własnych cywilizacji.

"Empire Earth II: The Art of Supremacy" trafi do sprzedaży w lutym 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: vivendi | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy