Diablo II: Pan Zniszczenia

W niniejszym poradniku chciałbym zająć się dwoma nowymi postaciami. Są to: Druid oraz Zabójczyni. Postacie te debiutują, więc warto co nieco o nich wiedzieć. Tym bardziej, jeśli dodatek opierać się będzie na tych dwóch właśnie profesjach.



Druid

Druid jest jednocześnie magiem oraz panem przyrody. Posiada on trzy umiejętności: przyzywanie, zmiana kształtu oraz żywioły. Druid jest swego rodzaju połączeniem wojownika, czarodziejki oraz nekromanty. Prawda, że brzmi ciekawie?



Przyzywania - funkcja ta nadaje się podczas walki. Możesz wtedy przywołać naprawdę potężnych pomocników, którzy dzielą się na: winorośle, duchy, wilki, niedźwiedzie oraz kruka.

Reklama

Zmiana kształtu - ów funkcja pozwala druidowi zmienić się w potężnego niedźwiedziołaka, bądź wilkołaka. Pamiętaj, że po zmianie kształtu nie możesz korzystać z żywiołów.

Żywioły - żywioły są potężną bronią. Najlepiej jest wykorzystać ją na hordzie wrogów - wtedy efekt będzie lepszy.



Przyzywania:

1 poziom:

  • Kruk - jedno z najsłabszych zwierząt, jakie może przywołać druid. Niewiele z niego pomocy.
  • Trujący pełzacz - roślinka ta potrafi zatruwać Twoich przeciwników. Ów pełzająca roślina jest bardzo przydatna na początku gry. Im dalej w las, tym gorzej.

6 poziom:

  • Dębowy Mędrzec - dla mnie jest to taki dobry duszek. Podnosi on Twojej osobie punkty życia. Jest nadzwyczaj przydatny podczas ciężkich walk.
  • Duch Wilka - po przywołaniu Ducha Wilka na pomoc przychodzi Ci jego skory do pomocy duch, który atakuje Twych wrogów.

12 poziom:

  • Trupia Winorośl - przypomina Trującego Pełzacza, z tymże zamiast zatruwania życia wroga - pożera go dodając Ci punkty życia. Szkoda, że działa dosyć wolno.

18 poziom:

  • Upiorny Wilk - jeśli zdecydujesz się na to przywołanie, na pomoc przyjdą Ci trzy bardzo groźne wilki. Świetnie sprawdzają się podczas niezłych "zadym".
  • Serce Rosomaka - podnosi skuteczność Twojej drużyny podczas walki. Od tej pory będziesz zadawał przeciwnikom większe obrażenia.

24 poziom:

  • Słoneczny Pełzacz - bardzo pożyteczny podczas - gdy druid traci wiele many. Po prostu przerabia on truposzy na energię magiczną dla druida.

30 poziom:

  • Grizzly - na pomoc przyjdzie Ci potężny niedźwiedź - zadający duże obrażenia, posiadający wiele punktów życia i niestety będąc wolny.
  • Duch Kolców - to przywołanie powoduje, że zadający Ci obrażenia przeciwnik - zadaje je sobie sam. Bardzo pożyteczna funkcja.

Zmiana kształtu:

1 poziom:

  • Wilkołak - po przemianie w wilkołaka Twoje ciosy są znacznie celniejsze i szybsze.
  • Likantropia - ta postać powiązana jest z przemianą w Wilkołaka oraz Niedźwiedziołaka.
6 poziom:

  • Niedźwiedziołak - po przemiana w Niedźwiedziołaka zyskujesz sporą moc oraz wiele punktów życia. Świetny w dużym zwarciu.
12 poziom:

  • Dziki Szał - po użyciu tej umiejętności pod postacią Wilkołaka wpadasz w dwudziestosekundowy szał, wyprowadzając szybsze i celniejsze ciosy. Niestety - odbija się to na zdrowiu.
  • Taran - to samo, co w przypadku Wilkołaka. Z tymże tutaj zadawane ciosy są znacznie mocniejsze. Taran trwa - jak w przypadku Wilkołaka - 20 sekund.
18 poziom:

  • Wścieklizna - będąc Wilkołakiem zatruwasz życie swoim wrogom.
  • Ogniste Szpony - tą umiejętność można zastosować zarówno u Wilkołaka, jak i u Niedźwiedziołaka. Zadawane ciosy pochodzą dodatkowo od ognia.
24 poziom:

  • Głód - będąc Wilkołakiem zbierasz duże plony życia i many. Niestety - siła Twoich ciosów jest żałosna.
  • Fala Uderzeniowa - pod postacią Niedźwiedziołaka wysyłasz nieduża falę dźwiękową. Przeciwnicy znajdujący się w jej obrębie zostają ogłuszeniu, dzięki czemu Twoi kompani mogą szybko pozbawić ich życia.
30 poziom:

  • Furia - Wilkołak zadaje bardzo silne i jakże celne ciosy! Musisz jednak uważać, ponieważ ta umiejętność niesie za sobą niepożądane skutki. Dlatego musisz wykorzystać ją niezwykle precyzyjnie.

Żywioły:

1 poziom:

  • Burza Ognia - przydaje się jedynie na samym początku. W dalszej części gry jest to żywioł nieprzydatny. Podczas jej użycia powstaje ścieżka ognia, rozwidlająca się na kilka innych.
6 poziom:

  • Kula Magmy - Druid wytwarza kulę magmy, która tocząc się odpycha wrogów, by na końcu swojej drogi eksplodować.
  • Arktyczny Poduch - bardzo przydatni żywioł. Zamraża wrogów - pozwalając na użycie innych, niszczycielskich umiejętności.
12 poziom:

  • Szczelina - jak samo nazwa mówi za siebie... w Ziemi otwiera się szczelina pochłaniająca wrogów. Najlepiej ją zastosować przy grupce przeciwników.
  • Zbroja Cyklonu - bardzo przydatna podczas pojedynków. W sumie jest aż nadto skuteczna, jednak nieraz zawdzięczasz jej życie.
18 poziom:

  • Trąba Powietrzna - bardzo pożyteczna podczas walki z duża grupką wrogów.
24 poziom:

  • Wulkan - podczas użycia tej funkcji wytwarza się wulkan. Najlepiej użyć go w pobliżu wrogiej jednostki. Nie jest on jednak skuteczny.
  • Tornado - mocniejszy odpowiednik Trąby Powietrznej. Najlepiej używać w pobliżu grupy wrogów.
30 poziom:

  • Huragan - podczas użycia tej umiejętności wokół Druida pojawia się silny powiew wiatru zadający obrażenia przeciwnikom. Dodatkowo spowalnia wrogów, co umożliwia skuteczną walkę.
  • Armageddon - śmiercionośna umiejętność. Warto na niej polegać, bądź na huraganie. Pamiętaj, żeby opanować Armageddon będziesz potrzebował trochę czasu.

Kilka uwag:

- Druid w danym momencie może korzystać z umiejętności tylko jednego ducha

- Druid będąc w skórze Wilkołaka lub Niedźwiedziołaka nie może skorzystać z mocy żywiołów.



Zabójczyni


Zabójczyni jest jedną z trudniejszych postaci do prowadzenia. Początkowo może stwarzać wiele problemów, ale podobno - do odważnych świat należy. Zabójczyni skupia trzy główne umiejętności: sztuki walki, dyscypliny cienia oraz pułapki.



Sztuki walki - dzielą się na dwie zdolności. Są to: wzmocnienie umiejętności oraz uderzenie kończące. Odnośnie wzmocnienia umiejętności - funkcja ta będąc mocno naładowana daje lepszy efekt podczas uderzeń kończących, bądź pojedynczych ataków. Z kolei uderzenia kończące są z reguły zabójcze dla przeciwników.

Dyscypliny cienia - umiejętność zwiększająca skuteczność ataku oraz posiadają możliwość "mieszania" w umyśle.

Pułapki - rzadko są w użyciu. Z reguły większość graczy zwraca uwagę na inne aspekty, ale nie ulega wątpliwości, że pułapki niekiedy mogą się bardzo przydać.



Pułapki:

1 poziom:

  • Ognisty podmuch - przypomina to wybuchową mieszaninę. Nie zadaje jednak zbyt wielu obrażeń.
6 poziom:

  • Porażająca pajęczyna - zabójczyni wyrzuca ostrze w pole elektryczne. Mało skuteczna pułapka.
  • Wartownik Ostrzy - po użyciu tej pułapki pojawi się ostrze raniące wroga. Nieskuteczne...
12 poziom:

  • Miotający Wartownik - używając tej pułapki zostaną w stronę przeciwnika wysyłane wiązki energii. Niezbyt to efektywne.
  • Ślad Ognia - przypomina mi to miotacz ognia. W stronę przeciwników wysyłany jest ogień w kształcie litery V.
18 poziom:

  • Furia Ostrzy - Zabójczyni wysyła ostrze w kierunku przeciwników. Przytrzymując klawisz myszy - będzie to robiła aż do wyczerpania many.
24 poziom:

  • Wartownik Błyskawic - po uruchomieniu tejże pułapki - w stronę wroga zostaną wysyłane błyskawice.
  • Ślad Inferna - po użyciu tej pułapki - w odpowiednim kierunku zostaną wysłane płomienie, które spalą każdego, kto stanie na drodze.
30 poziom:

  • Wartownik Śmierci - przypomina Wartownika Błyskawic, ale jest o wiele bardziej skuteczny. Przede wszystkim w pobliżu muszą znajdować się zwłoki, najlepiej jak będzie ich wiele. Wtedy działanie tej pułapki będzie jeszcze bardziej skuteczniejsze. Najlepiej zademonstrować ją na dużej grupie przeciwników.
  • Tarcza Ostrzy - naokoło Zabójczyni pojawia się tarcza złożona z ostrzy raniących wrogów, którzy podejdą zbyt blisko.

Sztuki walki:

1 poziom:

  • Uderzenie Tygrysa - zwiększą skuteczność uderzenia kończącego. Podstawowe wzmocnienie.
  • Pazur Smoka - uderzenie kończące. Polega na kopnięciu wroga. Będąc na wyższych poziomach, suma kopnięć wzrasta do trzech.
6 poziom:

  • Szpony Smoka - uderzenie końcowe - wymagające dwóch szponów.
  • Pięść Ognia - prócz zwykłego uderzenia, dochodzą jeszcze rany od ognia. Pięść Ognia w najdoskonalszej formie tworzy ognisko, raniące zbliżających się wrogów.
12 poziom:

  • Uderzenie Kobry - ta umiejętność pozwala wysysać życie oraz manę. W połączeniu z Uderzeniem Tygrysa jest bardzo użyteczna.
18 poziom:

  • Smoczy Ogień - Uderzenie kończące, polegające na kopniaku z dodatkiem eksplozji zadającej ciężkie obrażenia.
24 poziom:

  • Lodowe Ostrza - umiejętność wzmocnienia zadaje ciosy od zimna oraz zamraża przeciwników. Wymaga w użyciu szponów.
  • Lot Smoka - umiejętność pozwalająca na teleportowanie się do przeciwnika i zadanie mu silnego kopniaka. Świetna cecha.
30 poziom:

  • Uderzenie Feniksa - wzmocnienie, które dodaje obrażenia od ognia, błyskawic lub pioruna. Bardzo uniwersalna cecha.

Dyscypliny Cienia:

1 poziom:

  • Mistrzostwo Szponów - gdy w użyciu mamy szpony, ich siła obrażeń jest większa. Gdy zdecydujesz się właśnie na szpony, warto przyjrzeć się MS bliżej.
  • Psychiczny Młot - po użyciu tej umiejętności zadajesz przeciwnikowi obrażenia oraz dużą siła odpychasz na dalszą odległość.
6 poziom:

  • Zwiększona szybkość - funkcja umożliwiająca szybsze poruszanie się, oraz szybkie zadawanie ciosów. Warto przyjrzeć się z bliska.
12 poziom:

  • Blok - umiejętność blokowania się przed wrogami, z tymże w użyciu muszą być dwa szpony.
  • Płaszcz Cieni - przywołuje ciemność, obniżając szansę obrony przeciwnika. Nie trwa to zbyt długo, dlatego musisz szybko działać.
18 poziom:

  • Zniknięcie - po użyciu tej umiejętność wzrastają wszystkie obronne czynniki, oraz klątwy tracą swoją moc.
  • Wojownik Cienia - po użyciu tej funkcji Zabójczyni przywołuje swój cień, posiadający takie same funkcje co Ty.
24 poziom:

  • Uderzenie Umysłu - funkcja ta pozwala Zabójczyni ogłuszyć swojego wroga, po czym może zrobić z niego swojego sprzymierzeńca. Szkoda, że taki stan rzeczy trwa zaledwie kilka sekund.
30 poziom:

  • Mistrz Cieni - jest to świetna umiejętność. Mistrz Cieni potrafi korzystać ze sztuczek Tobie nieznanych! Szkoda tylko, że podczas walki z bossami - ginie praktycznie na samym początku.
  • Jad - ów umiejętność umożliwia zatrucie broni, po czym zadajesz poważne obrażenia. Na wyższych poziomach nieprzydatna.

Kilka uwag:

- Zabójczyni zadaje bardzo szybkie ciosy - wykorzystaj to.

- Uderzenie Kobry pozwala szybko odzyskiwać utracone punkty życia i many.

- Zabawa Zabójczynią wymaga kocich palców oraz sprawnych kontrolerów gry.



Janek

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy