Codename: Outbreak

Producent: Game World GSC

Wydawca: Virgin Interactive

Dystrybutor PL: Manta

Rodzaj gry: FPP

Data wydania PL: luty 2002

Wymagania sprzętowe:



"Codename: Outbreak" to dosyć długo oczekiwana na rynku polskim gra FPP, która została stworzona przez ukraińskie studio developerskie GSC - do sukcesów tego zespołu zalicza się między innymi stworzenie popularnych "Kozaków". Tworzenie dobrych RTS'ów GSC ma za sobą, teraz pora na FPP. Jak wyjdzie? Przekonamy się już wkrótce, gdy gra trafi na polskie półki sklepowe...

Reklama



Katastroficzna historia gry przedstawia się następująco: w 2034 roku olbrzymia kometa mija na tyle blisko Ziemię, że jej odłamki uderzając w Ziemię tworzą na niej krajobraz iście księżycowy. To jest jedynie prolog, gdyż, prócz inwazji meteorytów, planetę Ziemię odwiedza także obca rasa, która zagraża ludzkiej egzystencji. I tu wkraczasz Ty graczu. Jak można się domyślić dostępujesz tego zaszczytnego zadania, jakim jest uratowanie całej ludzkości przed zagładą. Czy Ziemia ocaleje? Wszystko w Twoich rękach...



W trybie gry dla pojedynczej osoby znajdzie się 13 misji, w których nie tylko należy mieć celne oko, ale także odpowiednio zaplanować przebieg wykonania całej akcji. Element ustalania taktyki jest dosyć istotny w grze. Przed rozpoczęciem zadania spośród 12 komandosów wybieramy jednego, który będzie nam towarzyszył, a sterować nim będzie komputer. Oczywiście w dowolnej chwili można zmienić kierowaną postać. Nasi wojacy będą poruszać się po zróżnicowanym terenie - poczynając od jezior i lasów, a na laboratoriach i fortecach kończąc. Także charakter wykonywanych zadań będzie ciekawy - będzie można odbijać zakładników, prowadzić akcje szpiegowskie, uniemożliwiać ataki nuklearne, czy też poszukiwać siedzib Obcych. Gra będzie posiadać także opcję multiplayer umożliwiającą rozgrywkę zarówno w sieci LAN, jak i poprzez Internet.



Do wyboru gracza autorzy przygotowali spory arsenał broni i gadżetów pomocnych podczas walki. Prócz standardowych broni, takich jak: karabin maszynowy, strzelba, wyrzutnia rakiet, do naszej dyspozycji będą futurystyczne bronie z roku 2034.



Oprawa graficzna gry opierać się będzie na silniku Vital Engine ZL, dzięki któremu będzie można podziwiać realistyczne efekty graficzne w rozdzielczości do 1280x1024.



Płaszczko... czekamy!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Manta | luty | dystrybutor | virgin | wydawca | Game World
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy