Chicago 1930 - wyjątkowa promocja

Wczoraj pojawiła się w kioskach nowa eXtra Gra: Premiery - "Chicago 1930" w cenie 29.99 zł. Premierze gry towarzyszy niespotykana dotąd promocja - każda osoba, która zakupi "Chicago 1930" i zarejestruje swój egzemplarz na stronie www.cdprojekt.info, może wziąć udział w wyjątkowej, napisanej

specjalnie grze online.



Jest to gra przygodowa, w której gracz wciela się w postać chicagowskiego mafioza lub policjanta i

stara się przejąć kontrolę nad miastem i rozwiązać zagadkę kryminalną. Podstawowy sposób prowadzenia rozgrywki to decyzje podejmowane przez gracza na podstawie przeczytanej historii, ale należy się też spodziewać podpowiedzi w formie graficznej - podobnie, jak to miało miejsce w Nokia

Reklama

Game.



Zwycięzca otrzyma zestaw wspaniałych głośników firmy Creative Labs oraz zostanie zaproszony do Warszawy, do siedziby CD Projektu, gdzie będzie miał okazję zobaczyć team Red Studio przy pracy nad grą "Wiedźmin"!



Dodatkowo, dla pięćdziesięciu najlepszych graczy, przygotowano specjalne nagrody - jedną z gier CD Projektu - do wyboru: "Lionheart", "Piraci z Karaibów" lub "Enter the Matrix" oraz podziękowania w kolejnej eXtra Grze. Co więcej, pierwsze sto zarejestrowanych w grze osób, które dotrwają do końca gry, otrzyma osobiste kubki z imienną dedykacją.



Przypominamy, że gra "Chicago 1930" to nowa strategia twórców takich hitów, jak "Desperados" i "Robin Hood". W grze można wcielić się w agentów FBI albo w gangsterów. Co ciekawe, będzie się to wiązało nie tylko z zupełnie innymi zadaniami w czasie misji, ale także z taktyką, którą trzeba będzie przyjąć. Mafia będzie bowiem wprowadzała swoje rządy za pomocą broni, a policjanci muszą ściśle przestrzegać prawa, co wiąże się z koniecznością przeprowadzania śledztwa i zebrania dowodów

obciążających podejrzanych. Zaletą gry są ciekawe misje, zaskakująca fabuła i wiele nawiązań do sławnych filmów o gangsterach (nie zapomniano także o znanej scenie na dworcu z "Nietykalnych" z Kevinem Costnerem).

CD Projekt - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: promocja | Chicago
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy