CES 2007: Sony zadowolone z PS3

Wraz z rozpoczęciem targów Consumer Electronics Show w Las Vegas amerykański oddział korporacji Sony przygotował konferencję prasową, w której ujawnił najnowsze informacje o stanie sprzedaży platformy PlayStation 3.

Firma potwierdziła, że od listopadowej premiery do końca 2006 roku zdołała dostarczyć do sklepów w Ameryce Północnej już ponad milion sztuk swojej najnowszej konsoli stacjonarnej. Nie wiadomo jednak, ile z tych urządzeń znalazło swoich nabywców. Mimo świadomości negatywnych opinii obserwatorów Sony zdecydowało nie wycofywać się z planu osiągnięcia 6 milionów sprzedanych egzemplarzy do końca marca.

Poza tym podczas spotkania poświęconego także dla innych urządzeń elektronicznych od Sony niewiele więcej wspomniano o PlayStation 3. Wprowadzanie platformy na rynek określono jako "kontynuację jej transformacji w niewyczerpalne centrum rozrywki".

Najważniejszym poza wynikami sprzedaży ogłoszeniem okazało się opisanie rozwiązania zwanego Xross Media Bar (XMB), czyli interfejsu użytkownika, z którego korzystają platformy PlayStation Portable i PlayStation 3. Podobna technologia ma zostać wprowadzona do nowych modeli telewizorów Sony i ułatwić posługiwanie się usługami IPTV służącymi do oglądania plików wideo przez internet. Nie ujawniono, czy PS3 również będzie mogło posłużyć do odbierania tego typu przekazów.

Amerykański oddział Sony zapowiedział, iż jeszcze w tym tygodniu odbędzie się odrębna konferencja poświęcona przyszłości konsoli PlayStation 3 i dopiero wówczas powinniśmy spodziewać się dalszych informacji.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: oddział | las vegas | show | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy