Biznes w Nowym Jorku

Wydawnictwo Atari ogłosiło, że pod koniec 2005 roku ukaże się gra "Tycoon City: New York". Jak w każdej produkcji ze słowem "tycoon" w tytule, tak i w tej będzie chodziło o stworzenie dużego, sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa - tym razem obiektem eksperymentów wirtualnych zarządców będzie miasto Nowy Jork. W grze pojawią się charakterystyczne dla tej metropolii miejsca i ulice, a także spektakularne wydarzenia.

W "Tycoon City: New York" gracze będą mieli możliwość zakładania i rozwijania setek firm, jak również spotkają się z wieloma sławnymi na całym świecie markami. Biznes będą mogli zakładać i rozwijać na różne sposoby. Oczywiście spotkają na swojej drodze agresywnych konkurentów, których będą musieli pokonać poprzez ciągły rozwój oraz ulepszanie swoich inwestycji - dzięki temu będą mogli stać się najsławniejszymi i najbogatszymi ludźmi w NYC.

Jak twierdzą wydawcy gry, "Tycoon City: New York" powstał na fundamencie ludzkiego pragnienia tworzenia imperiów, które często ma swój początek w dzieciństwie. Każdy będzie mógł grać w tę produkcję i świetnie się przy niej bawić tworząc swoje własne miasto, bez konieczności posiadania stopnia naukowego w dziedzinie planowania przestrzeni urbanistycznej. Jednak żeby stworzyć coś naprawdę dużego, trzeba będzie się wykazać sporym sprytem.

Rozgrywkę zaczniemy jak zawsze od skromnych początków, jako przedsiębiorca budowlany, aby stworzyć potężne imperium na Manhattanie, zakładając nowe i restrukturyzując nierentowne przedsięwzięcia z ponad setki głównych typów rodzajów działalności. Wyzwania obejmą m.in. takie inwestycje, jak prowadzenie klubu nocnego czy ekskluzywnej restauracji, a dla bardziej kulturalnych przewidziano możliwość wystawiania koncertów w Central Parku i otwarcia teatru na Broadwayu. Do dyspozycji graczy przeznaczone zostaną także wyspecjalizowane fabryki oraz słynne marki z prawdziwego świata - wszystko po to, aby stać się najpotężniejszym finansistą w mieście, które kawę pije hektolitrami i prawie nigdy nie zasypia.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Atari | wydawnictwo | city | Biznes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy