BioWare tnie gry na części

Przedstawiciele kanadyjskiego studia deweloperskiego specjalizującego się w produkcji tytułów z gatunku RPG ujawnili, że zamierzają na poważnie zająć się tworzeniem gier epizodycznych.

Ray Muzyka, prezes studia BioWare, w wywiadzie udzielonym dla internetowej edycji magazynu Computer & Video Games potwierdził plany wykorzystania przez jego zespół stosunkowo nowego sposobu przygotowania i dystrybucji gier wideo w ramach tytułu "Mass Effect" dla konsoli Xbox 360.

Jednakże przyszłościowe cięcie gier na mniejsze odcinki wzorowane na serialach telewizyjnych ma dotyczyć też innych nowości przygotowywanych przez dewelopera.

"W BioWare święcą się wielkie plany wydawania treści po premierze (np. dodatkowych map, postaci, przedmiotów - przyp. red.) oraz treści epizodycznych w przypadku 'Mass Effect', 'Dragon Age', 'Jade Empire: Special Edition' oraz innych nowych tytułów od BioWare, zarówno na konsole i na PC" - stwierdził Muzyka.

Sprzedaż gier epizodycznych wcześniej wprowadziły w życie zespoły takie jak Valve. Studio to postanowiło podzielić na części dodatek do "Half-Life 2" i inne gry od powiązanych z nim deweloperów. Model ten pozwala na wprowadzanie poprawek i zmian w zawartości tytułu zgodnie z opiniami użytkowników gry.

Muzyka dodał też, iż "World of Warcraft" oraz inne masowe gry online znacznie poszerzyły biznes gier sieciowych. Podobne nadzieje wiąże z niezatytułowanym MMORPG opracowywanym przez BioWare Austin.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: muzyka | studia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy