Armageddon na szosie

Alex Ward, trzymający pieczę nad wyglądem wypadków w projekcie "Burnout 3: Takedown" odkrywa przed nami nowe fakty.



Z jego ostatnich wypowiedzi udzielonych mediom branżowym wynika jasno, że trzecia odsłona "palących się gum" największy nacisk położy na ukazanie drogowych rywalizacji i makabrycznych wypadków.



"Nie znam kierowcy, który by nie był dosłownie jednej milisekundy od tragedii drogowej. W każdym z naszych życiorysów z pewnością pozostała szrama, wyrysowana jakąś niebezpieczną sytuacją związaną z ruchem miejskim. Nie ukrywajmy, że ludzi emocjonują wypadki samochodowe! Grupy gapiów oblegających miejsca kolizji najlepiej potwierdzają ten fakt. Dzięki projektowi "Burnout 3" każdy z nas zostanie dosłownie zbombardowany ekstremalnymi sytuacjami szosowymi. Niebezpieczeństwa kryć będą się ze strony naszych rywali, ale także od szarych i ducha winnych użytkowników szos. Ta gra pokaże prawdziwe oblicze, jakie niosą ze sobą nielegalne wyścigi organizowane na publicznych drogach naszych miast. Niech rewelacyjnie ukazane wizualizacje wypadków i ich następstwa zobrazują, jak niebezpieczną bronią może być rozpędzony samochód w dłoniach nieodpowiedzialnych ludzi." - powiedział Alex Ward ze studia deweloperskiego Criterion.

Reklama



Alex Ward dodał także: "Każdy, kto miło wspomina rywalizacje online np. za pośrednictwem gry "Midnight Club 2", powinien być zachwycony tętniącym życiem i ogromną interaktywnością pozycji "Burnout 3: Takedown". Jeśli niejednokrotnie byliście sfrustrowani bezczelnością rywali w pojedynkach "MotoGP", to nasze dzieło pozwoli wam wyżyć się za wszystkie czasy. Wyobraźcie sobie, że możecie np. wepchnąć rywala pod nadjeżdżającego z przeciwka tira, zepchnąć z drogi prosto na betonową podporę mostu lub siłą uderzenia wyrzucić poza trakt. Jeśli szukacie mocnych wrażeń, to je właśnie odnaleźliście - "Burnout 3: Takedown" będzie killerem roku!"

Nad grą pracuje zespół Criterion Software, który zapowiada, że finalny produkt zobaczymy już 10 września br. Gra zostanie wydana przez Electronic Arts w wersjach przeznaczonych dla systemów Xbox oraz PlayStation 2. Obie edycje obsłużą opcję gry online "bez przebaczenia".

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy