5 mln mieszkańców Azeroth

Twórcy "World of Warcraft" wydali ostatnio swoją grę w kolejnych regionach świata. Podbój zakończył się całkowitym sukcesem - w jego rezultacie wirtualny świat jeszcze bardziej powiększył liczbę swoich mieszkańców.

Władze korporacji Blizzard wydały oświadczenie prasowe, zgodnie z którym w błyskawicznie szybkim tempie wzrosła liczba graczy korzystających z najpopularniejszej obecnie gry sieciowej na globie ziemskim.

Przeznaczona tylko dla komputerów klasy PC produkcja w sierpniu przekroczyła 4 miliony stałych graczy, którzy płacą subskrypcję za zabawę w fantastycznej krainie Azeroth. Liczba ta została osiągnięta blisko 10 miesięcy po rynkowym debiucie gry w listopadzie 2004 roku.

W ciągu ostatnich czterech miesięcy natomiast osiągnięto kolejny milion graczy, przekraczając barierę 5 milionów użytkowników na całym świecie. Dla Blizzard każdym graczem jest osoba, która zapłaciła subskrypcję lub kupiła i zainstalowała grę. Dane firmy opierają się też na statystykach liczby korzystających z serwerów graczy.

Warto dodać, że sukces popularnego MMORPG powiększyła listopadowa premiera produkcji na Tajwanie, w Makao i Hong Kongu. Firma Blizzard nie zamiera jednak na tym poprzestać. Twórcy nie odmówią też innym terytoriom, które gry jeszcze nie otrzymały.

Póki co deweloperzy zamierzają się jednak skupić na opracowywaniu poprawek i pierwszego oficjalnego rozszerzenia zatytułowanego "World of Warcraft: The Burning Crusade". Dodatek ten będzie gotowy w 2006 roku.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: podbój | wirtualny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy