250 tys. uzależnionych więcej

Firma Blizzard ogłosiła, że 15 kwietnia na sklepowe półki w Europie trafi dodatkowe 250 tys. kopii "World of Warcraft", by uzupełnić ogromne zapotrzebowanie graczy na przebojowy MMORPG.

Zapowiadanych ćwierć miliona kopii dołączy do liczby 620 tys. egzemplarzy sprzedanych już w całej Europie od czasu premiery gry, czyli 11 lutego 2005 roku.

"Sukces "World of Warcraft" pozwolił się przekonać, że Europa jest silnym rynkiem gier online" - powiedział Mike Morhaime, szef Blizzard Entertainment. "Jesteśmy zachwyceni, że możemy dostarczyć do sklepów więcej egzemplarzy naszego produktu i powitać więcej osób w świecie Warcrafta".

Gracze, którzy zakupią dodatkowe egzemplarze "World of Warcraft", wezmą także udział w nowej inicjatywie, nazwanej Guest Pass. Polega ona na tym, że każdy z nowo dostarczonych egzemplarzy gry będzie pozwalał na zaproszenie do rozgrywki kolegi, by ten przez 10 dni mógł za darmo grać w świecie "World of Warcraft". Na końcu 10-dniowego okresu próbnego, zaproszony użytkownik będzie mógł kontynuować granie swoją postacią, kupując w sklepie własną kopię gry.

Polskim dystrybutorem gry "World of Warcraft" jest firma CD Projekt, która wyceniła produkt na 199 zł - w cenę wliczony jest darmowy, miesięczny abonament. Później za miesiąc grania należy zapłacić 12,99 euro. Wykupienie abonamentu kwartalnego pozwala wziąć udział w rozgrywce za kwotę 11,99 euro miesięcznie, opcja półroczna to 10,99 euro na miesiąc.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy