1000 nowych gier na E3

Ponad 1000 gier komputerowych, konsolowych oraz produktów związanych z interaktywną rozrywką będzie miało swoją premierę na 11. targach Electronic Entertainment Expo (E3) - poinformowała organizacja Entertainment Software Association (ESA), organizator wystawy E3.

Wszystkie dostępne miejsca na wystawie zostały wyprzedane w rekordowym tempie ponad 400 wystawcom, którzy będą prezentować swoje produkty na 164 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawowej hali Los Angeles Convention Center (LACC).

"Ponad tysiąc nowych produktów na E3 2005 to przykład innowacyjności i kreatywności, która napędzi wzrost branży w nadchodzącym roku" - powiedział Douglas Lowenstein, szef ESA, organizacji handlowej, która reprezentuje dystrybutorów gier i sprzętu ze Stanów Zjednoczonych oraz jest właścicielem E3Expo.

E3Expo to największa tego typu wystawa na świecie. Zgodnie z niezależnymi badaniami przeprowadzonymi przez ESA, 90 proc. graczy słyszało o E3Expo, a 50 proc. stwierdziło, że w sprawie planów zakupu gier oraz sprzętu polega na informacjach, które pojawiają się na targach. Rezultaty wywiadu przeprowadzonego przez ESA ukazują, iż klienci nie będą musieli czekać z zakupem produktów, które zobaczą na E3, ponieważ ogromna część (81 proc.) z wystawionej na E3 oferty będzie dostępna na sklepowych półkach jeszcze w ciągu tych wakacji.

Ci, którzy nie będą mogli odwiedzić E3Expo osobiście, będą mogli zrobić to za pośrednictwem internetowego serwisu E3Insider. Na oficjalnej stronie Electronic Entertainment Expo 2005 - www.e3insider.com - internauci będą mieli dostęp do nowości, zdjęć oraz kamer sieciowych.

Na E3Expo 2005 zostanie zaprezentowanych ponad 5 tys. produktów. Z ankiety przeprowadzonej przez ESA na ponad 300 wystawcach wynika że wśród spodziewanych hitów znajdzie się 19 proc. gier akcji i przygodówek, 13 proc. RPG-ów i 11 proc. gier sportowych i wyścigów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Expo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy