Xbox 360 Elite nie wzmocni sprzedaży konsoli

Zdaniem analityka agencji IDC, to gry są motorem napędowym sprzedaży konsol i wzbogacona wersja Xboxa 360 nie wpłynie znacząco na popularność next-gena Microsoftu.

Billy Pidgeon, analityk pracujący dla agencji IDC uważa, że Microsoft powinien skupić się na produkcji gier, które są kluczem do zwycięstwa każdej konsoli, a nie na zmianach w samym Xboxie 360:

”Nowy Xbox 360 Elite może pomóc niezdecydowanym graczom w wyborze nowego systemu, ale nie sądzę, aby Elite miał większy wpływ na udziały w rynku Xboxa 360 w tym roku”, powiedział Pidgeon.

Zdaniem analityka, takie dodatki jak 120GB twardy dysk zwiększą dochody dla Microsoftu oraz dystrybutorów, lecz gracze tak naprawdę czekają na gry. Pidgeon dodaje, że najlepszym rozwiązaniem dla Microsoftu byłoby sprzedanie wszystkich wyprodukowanych Xboxów 360 w wersji Core, a następnie obniżenie ceny Xboxa 360 Premium właśnie do wartości tańszej wersji systemu. Dodatkowo, pracownik IDC jest ciekaw, jak gracze zareagują na możliwość kupna twardego dysku 120GB, który zdaniem Pidgeona został zbyt wysoko wyceniony.

Reklama
Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: Xbox | xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy