Ponad milion "sprzedanych" kopii Halo 3

Zanosi się na to, że Microsoft będzie mógł pochwalić się nowym rekordem sprzedaży. Halo 3 sprzedaje się lepiej niż zimna woda na pustyni.

Serwis GamesIndustry Biz donosi, iż w samej Ameryce Północnej złożono już ponad milion zamówień na Halo 3. Sama gra po raz kolejny stała się fenomenem zanim pojawiła się w sklepach. W różnej formie promują ją takie marki jak Mountain Dew, Pontiac, Burger King, 7-Eleven czy Comcast. Liczba firm zainteresowanych grą Bungie może jeszcze wzrosnąć.

Na oficjalną premierę tej pozycji będziemy czekali jeszcze ponad miesiąc a już teraz przeczytać możemy takie wypowiedzi: "To, czego doświadczamy nie da się określić innym słowem niż "fenomenalne". Halo 3 już przyćmił kilka poprzednich rekordów sprzedaży i z całą pewnością stanie się jednym z przedmiotów typu "must-have" roku 2007". Tak sprawę komentuje senior vice president w dziale sprzedaży firmy GameStop pan Bob McKenzie.

Reklama

A jak na tę sytuację reaguje Microsoft? "We wrześniu Halo 3 wepchnie elektroniczną rozrywkę na czoło kultury głównego nurtu" - mówi Chris Di Cesare, dyrektor kreatywnego marketingu w firmie z Redmond.

My wciąż nie możemy się nadziwić tej sytuacji. Jakoś nie potrafimy zrozumieć czemu akurat ta gra jest aż tak bardzo rozchwytywana. Najwyraźniej jesteśmy jednymi z nielicznych którzy mają taki problem. Prawda?

Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: hala | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy