Partyzanckie działania Microsoftu

Dziś wielki dzień Sony. Playstation 3 rusza na terenie Europy. Microsoft był oczywiście przygotowany na tą premierę – co zrobiła firma z Redmond? Czytajcie dalej by się dowiedzieć.

Można powiedzieć, że działania amerykańskiej korporacji były udane. W ciekawy i niezbyt inwazyjny sposób przypominali o swym istnieniu, w tym wyjątkowym dla europejskich graczy dniu. W Londynie, obok sklepu Virgin Megastore, do zmęczonych staniem w długiej kolejce ludzie podchodzili życzliwi panowie oferując im rozkładane krzesełka. Po usadowieniu się, stojący za nami ujrzeć mogli wypisane na oparciu słowa „Nie powinniśmy byli kazać wam czekać”. Obok nich pojawiał się adres internetowy wwww.shkyw.org.

Dziennikarze branżowi otrzymywali za to puszki z piwem (było ich 168) z przyczepioną kartką, która mówiła „Są lepsze sposoby na wydanie 146 funtów” (różnica w cenie między PS3 a Xboxem360). Jeszcze inaczej Microsoft postanowił zaistnieć w Paryżu. Tam, premiera konsoli Sony odbywała się nad Sekwaną po której pływała barka...z wielkim napisem „Xbox 360 (serduszko) Cię” (na zdjęciu). Przyznamy szczerze, że tego typu działania podobają nam się o wiele bardziej niż wojna na słowa, której obecnie jesteśmy świadkami.

Reklama
Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | playstation 3 | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy