Jakie zmiany w Mass Effect 2?

W ramach sklepu internetowego Amazon.com opublikowanyych zostało kilka nieoficjalnych zdań opisujących drugą odsłonę popularnego Mass Effecta, uważanego za jedną z najlepszych RPG ostatnich lat.

Są wśród nich informacje na temat fabuły oraz mechaniki rozgrywki. Być może nie są zbyt szczegółowe, lecz z pewnością ucieszą fanów gry.

Zakończenie części pierwszej i pokonanie armii Sarena wskazywało jednoznacznie, że celem gracza w drugiej odsłonie będzie drążenie zagadki mrocznej cywilizacji Żniwiarzy, posiadającej władzę nad całym wszechświatem. W Mass Effect 2 gracze udadzą się na powierzchnię najdalszych planet zamieszkiwanych przez przedstawicieli gatunku ludzkiego, by poznać tam główne powody ich tajemniczych zniknięć. Dane zawarte na stronie ME 2 potwierdzają te informacje, dodając, że ewentualny sukces lub też porażka zależeć będą w głównej mierze od lojalności współtowarzyszy gracza. Publikacja Amazonu może sugerować, że jej utracenie będzie łatwiejsze, aniżeli w przypadku części pierwszej.

Reklama

Mass Effect 2 ma się ponadto cechować usprawnioną oprawą graficzną oraz nieco przeprojektowanym systemem pytań, z których twórcy ME, studio BioWare, zrobili jeden z głównych atutów gry. Według Amazon.com pogłębiona ma zostać personalizacja postaci. Opcji ma być więcej, dzięki czemu system pozwoli nam na znaczną modyfikację wyglądu zewnętrznego bohatera/bohaterki. Delikatnemu liftingowi poddany zostanie również element walki, choć taka zmiana jest oczekiwana i oczywista.

Mass Effect 2 zostało oficjalnie zapowiedziane przed kilkoma dniami. Pierwsze informacje na temat gry zaczęły się jednak pojawiać już na początku ubiegłego roku. Przez kilkanaście ostatnich miesięcy przekazaliśmy Wam kilka kolejnych ciekawostek na temat kontynuacji, w tym informację o zmianach, jakim poddany zostanie system misji pobocznych. Gra ukaże się na rynku w 2010 roku w wersjach na konsolę Xbox 360 i PC. Ewentualna edycja na PlayStation 3 ciągle jest wyłącznie obiektem plotek i spekulacji.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: amazon.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama