Gears of War 2 - o trybie multiplayer

Studio Epic szykuje swój kolejny hit - Gears of War 2 na Xboksa 360 - na listopadową premierę, a Cliff Bleszinski w wywiadzie dla serwisu GamePro przybliżył graczom zmiany, jakie są wprowadzane do trybu multiplayer tej produkcji.

Cliff Bleszinski - pracownik studia Epic Games, główny projektant gry Gears of War - aktualnie jest bardzo zajęty tworzeniem jej kontynuacji na konsolę Xbox 360. Cały czas jednak chętnie udziela wywiadów, a z tego przeprowadzonego przez serwis GamePro można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy - m.in. o zmianach w trybie multiplayer. "Ludzie pokochali go, ale nie podobała im się przewaga hosta. Zmęczyła ich nieprzewidywalność strzelania z shotguna" - tak Cliff wypowiedział się o trybie dla wielu graczy w "jedynce", po czym dodał, że wszystko to zostanie naprawione. To, jak i kilka innych rzeczy, takich jak równie nieprzewidywalne korzystanie z piły łańcuchowej. Rozwiązanie problemu w tym wypadku okazało się proste - "Dodaliśmy pojedynki na piły - niech wygra najlepszy!". Zmiany w multiplayerze to również dodanie respawnów podczas rundy. Pojawią się m.in. w trybie Guardian, czyli zmodyfikowanym Assassination, gdzie śmierć dowódcy nie kończy zabawy (w pierwszym GoWie takaopcja pojawiła się dopiero w trybie Annex - części wydanego pół roku po premierze, drugiego uaktualnienia).

Reklama

Gears of War 2 ("Bigger, better, more badass", jak to CliffyB mówił wcześniej) ma premierę zaplanowaną na listopad i wszystko wskazuje na to, że będzie równie wielkim hitem, co część pierwsza. Epic na razie nawet nie wspomina o wersji na PC, ale grający na komputerach osobistych skądś już znają taką sytuację...

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: xbox 360
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy