Garść szczegółów o drugiej części Godfathera

Magazyn Xbox World 360 zdradził pewne szczegóły dotyczące rozgrywki w oczekiwanej produkcji studia Redwood Shores, Godfather 2. Jedno jest pewne - produkcja ta będzie prezentowała się diametralnie inaczej od pierwszej części.

Premiera gry Godfather 2 nadchodzi coraz większymi krokami (o planowanym na przełomie 2008 i 2009 roku terminie wydania pisaliśmy w zeszłym tygodniu), a tymczasem informacji o samym projekcie jak na lekarstwo. Tak było do tej pory, gdyż rąbka tajemnicy o nowym tytule ekipy Redwood Shores uchylił magazyn Xbox World 360. Już w czerwcu bieżącego roku prezes EA John Riccitiello jasno stwierdził, że drugi Godfather będzie znacznie różnił się od poprzednika. Oprócz akcji, produkcja ta połączy w sobie bowiem elementy gatunku RPG i RTS. Jak można przeczytać na łamach magazynu Xbox World 360, w grze udostępnionych zostanie sześć klas postaci: pięściarz, ekspert od wybuchów, podpalacz, medyk, włamywacz do sejfów i inżynier. Dodatkowo każda z nich będzie charakteryzowała się jedną z 12 osobowości.

Reklama

Oprócz perspektywy trzecioosobowej w grze pojawi się tzw. "Don's View", czyli widok strategiczny. Dzięki niemu gracz będzie mógł zaradnie zarządzać sytuacją, obserwować rywalizację oraz planować napady.

Do drugiego Godfathera zostaną zaimplementowane bonusowe dochody za przywłaszczanie dóbr konkurencyjnych gangów. Splądrowanie wrogiej fabryki może sprawić, że na parkingu gracza pojawi się nowy samochód, a w wyposażeniu bardziej zaawansowana broń. Inni mogą z kolei oferować udziały w biznesie. Wiadomo też, że w grze pojawią się misje sabotażowe.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: magazyn | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama