Far Cry 2 - z 720p i bez 60 fps-ów

Co było do przewidzenia, Far Cry 2 nie będzie działał w rozdzielczości 1080p, ale w 720p.

Do tego ekipie Ubisoftu nie udało się osiągnąć płynności 60 fps-ów.

Europejska premiera Far Cry 2 ma nastąpić już 24 października i wiemy już o niej niemal wszystko - jaki będzie multiplayer, jak główny bohater będzie naprawiał samochody i dlaczego w grze znajdą się także napisy. Jednym słowem - tylko zaszczepić się na choroby tropikalne, szykować leżaczek i olejek do opalania, aby móc za trzy tygodnie wesoło pobiegać po wirtualnej Afryce. Jednak taka złożoność świata (zwierzęta, płonąca trawa, zniszczalne otoczenie), jaką oferuje Far Cry 2, ma swoją cenę - rozdzielczość w jakiej będzie działać ta produkcja Ubisoftu to 720p. Na dodatek twórcom nie udało się osiągnąć płynności działania takiej jak w np. Devil May Cry 4, gdzie grafika jest wyświetlana od początku do końca z prędkością 60 fps-ów.

Reklama

"Chcielibyśmy, żeby to było 60 klatek na sekundę, ale nie. Z tak dużym światem (nawet największe mapy do multi są wręcz ogromne), dynamiczną trawą (która może się zapalić), drzewami i pojazdami (które mogą zostać zniszczone) dzieje się tyle, że nie ma szans na 60 klatek na sekundę" - powiedział w rozmowie z serwisem VG247 Richard Gaetan, jeden z ludzi pracujących przy Far Cry 2.

gram.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy