Red Steel 2 - nowe detale

Niespełna kilka dni temu Ubisoft ujawnił parę istotnych szczegółów na temat Red Steel 2.

Niewątpliwie najciekawszym z nich był fakt, że nowe dziecko francuskiego dewelopera obsłuży Wii MotionPlus. Dziś mamy kolejną garść rewelacji dotyczących powstającej gry.

Na pierwszy ogień idzie kwestia rozgrywki dla wielu graczy. Niestety, przedstawiciele studia oficjalnie zaprzeczyli krążącym od jakiegoś czasu pogłoskom. Red Steel 2 nie otrzyma trybu multiplayer. Być może opcja ta zostanie udostępniona jako DLC ale są to jedynie przypuszczenia. Priorytetem podczas prac jest dopracowanie wszystkich elementów sterowania oraz wykorzystanie możliwości MotionPlus w jak największym stopniu. Dziś już wiadomo, że największy nacisk położono na wierne odzwierciedlenie machania mieczem. Pod przyciskiem Z kryje się opcja lockowania na przeciwnikach, A umożliwia szybki obrót, natomiast dzięki przytrzymaniu C zyskamy możliwość blokowania ataków. Potwierdzono również sugerowane wcześniej kombosy oraz aktywne wykorzystanie Wiilota nie tylko podczas starć.

Reklama

Światło dzienne ujrzało również kilka informacji bezpośrednio nawiązujących do praw rządzących światem Red Steel 2. Kierowany przez gracza bohater będzie zdobywał kolejne poziomy doświadczenia. W ten sposób osiągnie umiejętności, które poszerzą możliwości jego działania w starych lokacjach. Zapowiada to szczyptę nienajlepiej kojarzonego backtrackingu, który w połączeniu z zamkniętym światem może zaowocować średnio strawną mieszanką. Za wcześnie jednak na jakiekolwiek wyroki. Zwłaszcza, że Ubisoft zapowiada nieliniowe podejście do zabawy, masę pobocznych questów oraz kilka pomniejszych światów. Daniem głównym mają być emocjonujące zmagania z wymagającymi bossami. Liczymy na to, że nie ograniczą się one wyłącznie do bezmyślnego machania mieczem. Jako, że Red Steel 2 powstaje już blisko rok, konkretnych materiałów należy spodziewać się podczas czerwcowego E3.

Gry-Online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy