PS3 główną platformą gry Skate 2

Studio EA Black Box ujawniło, że przy grze Skate 2 - tworzonej na PS3 i Xboksa 360 - skupia się na sprzęcie Sony.

Tym sposobem developer chce spełnić obietnicę o identycznych wersjach tego tytułu na obie platformy.

Pierwsza część gry Skate była wyraźnym i oczekiwanym powiewem świeżości w gatunku tytułów "deskorolkowych", opanowanym przez kolejne wersje Tony'ego Hawka - z tym chyba wszyscy się zgodzą. Niestety, wersja na PS3 była nieco mniej dopracowana od tej na X360 - nie chodzi tu o jakieś wielkie różnice, ale np. częstsze spadki framerate'u. EA o tym wie i obiecuje, że w sequelu nie będzie o niczym podobnym mowy. Dlaczego? Ponieważ studio EA Black Box postanowiło uczynić maszynkę Sony główną platformą kontynuacji. Według twórców, ta decyzja - trzeba przyznać, że coraz częstsza wśród developerów podległych Electronic Arts - gwarantuje, że obie jej wersje będą tak podobne, jak to tylko możliwe. Oby!

Reklama

Skate 2 pojawi się w pierwszej połowie przyszłego roku, na PS3 i Xboksie 360.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: Sony | studio | Electronic Arts
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy