Kontrowersyjny striptiz w Heavy Rain

Bohaterka Heavy Raina zrzucająca kolejne części garderoby musi wywołać emocje.

"Jeśli robisz grę dla dojrzałych odbiorców, nie ma nic, czego nie mógłbyś do niej włożyć" - mówi szef Quantic Dream.

Podczas targów E3 Quantic Dream wzbudziło mieszane uczucia wśród obserwatorów. Wszystko za sprawą trailera z oczekiwanego exclusive'a na PS3, Heavy Raina. Główna bohaterka tej produkcji, Madison Paige, na filmie rozbiera się przed jednym z czarnych charakterów. Wszystko oczywiście po to, by uratować ukochanego. Treści erotyczne w grach to temat, który zawsze wywołuje emocje. Nie inaczej było tym razem.

W obronie takiego przekazu stanął sam szef Quantic Dream, David Cage. "Cała sytuacja została odebrana w bardzo interesujący sposób" - relacjonuje reakcję obserwatorów Cage. "Wraz z tą grą dokonujemy jednego odkrycia za drugim. Zauważyliśmy kilka osób, które czuły się niekomfortowo, patrząc na tę scenę. To perfekcyjna reakcja, dokładnie tego oczekiwaliśmy" - twierdzi.

Reklama

Zdaniem Cage'a pokaz ten był swego rodzaju testem. "Chcieliśmy sprawdzić, czy ludzie będą potrafili obudzić w sobie uczucia towarzyszące Madison. Ona musi przecież się rozebrać przed tym ohydnym gościem. Ten manewr podziałał, bo ludzie odczuwali dyskomfort" - podkreśla szef Quantic Dream. "Myśleliśmy, że obserwatorzy będą po prostu czerpać przyjemność z tego, że Madison się rozbiera. W rzeczywistości było zupełnie inaczej" - dodaje.

Cage twierdzi również, że gry przeznaczone dla ukształtowanego odbiorcy powinny zawierać różnego rodzaju odważne elementy. "Jeśli chcesz z gier robić zabawki dla małych dzieci, to oczywiście tego rodzaju rzeczy nie powinny się w nich znajdować. Jeśli jednak masz na celu stworzenie poważnych doświadczeń dla dojrzałych odbiorców, nie ma nic, czego nie mógłbyś do takiego projektu włożyć. Nie liczcie na to, że będę cenzurował samego siebie. Próbuję nowych rzeczy i mam nadzieję, że ludzie to docenią" - podsumowuje.

(gram.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: emocje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy