Zaprojektuj Folka i zgarnij główną nagrodę

Konkursy związane bezpośrednio z grami komputerowymi są zazwyczaj na tyle interesujące...

...że nawet osoby nieobdarzone talentem odpowiednim dla danej próby, bardzo chętnie widziałyby siebie w gronie pretendentów do głównej nagrody. Tak się jednak składa, że w zdecydowanej większości najciekawsze z nich organizowane są wyłącznie z myślą o mieszkańcach Stanów Zjednoczonych. W przypadku konkursu wymyślonego przez autorów gry Folklore jest już jednak trochę lepiej.

Jest on bowiem przeznaczony dla mieszkańców wybranych krajów Starego Kontynentu. Niestety, brakuje wśród nich Polski. Osoby, które mimo to spełniają powyższy warunek i mają przy tym co najmniej 12 lat, mogą partycypować w nim bez jakichkolwiek przeszkód. Wystarczy, że zarejestrują się na oficjalnym, europejskim forum PlayStation i zamieszczą swą pracę w odpowiednim wątku, ewentualnie skorzystają z opcji wysłania jej mailem na adres competitions@community.eu.playstation.com. Co należy jednak zrobić, by móc w ogóle podjąć walkę o główną nagrodę?

Reklama

Zadaniem uczestników jest stworzenie projektu potwora, wzorowanego na przeciwnikach głównego bohatera gry Folklore, czyli tzw. Folkach. Projekt ma mieć formę rysunku, uzupełnionego o nazwę Folka oraz krótki opis jego umiejętności magicznych. Twórca najlepszego projektu będzie mógł liczyć na szereg nagród. Najważniejszą z nich jest oczywiście umieszczenie jego dzieła w ofercie usługi PlayStation Network w formie dodatku do pełnej wersji Folklore. Pobranego w ten sposób stwora będzie można spotkać w niektórych lokacjach wirtualnego Netherworld.

Dodatkowymi prezentami będą kopie Folklore oraz specjalny plecak, wypełniony akcesoriom dedykowanym grze. Wymienione w tym akapicie nagrody oprócz zwycięzcy otrzymają ponadto cztery prace, które zasłużą w oczach jury na wyróżnienie (w jego składzie m.in. główny producent gry, Yoshiki Okamoto).

Konkurs zostanie rozstrzygnięty 22 październik, czyli na dwa dni przed europejską premierą Folklore.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: konkursy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy