Rozbudowany BioShock dla konsoli Sony już oficjalnie

Firma Take-Two oficjalnie potwierdza prace nad BioShockiem w wersji na PlayStation 3 i jednocześnie zapewnia, że nie będzie to zwykła konwersja.

W miarę zbliżania się terminu debiutu gry ujawniana będzie jej nowa zawartość, mająca skłonić do ponownego zanurzenia się pod wodę tych, którzy Rapture już raz odwiedzili. Premiera w listopadzie.

Take-Two oficjalnie potwierdziło informację, o której pisaliśmy niecały tydzień temu - BioShock, gra roku 2007 według wielu pism i serwisów branżowych, zmierza na PlayStation 3. Nie byłoby jednak sensu ogłaszać tego ponownie, gdyby przy tej okazji nie wypłynęły na światło dzienne nowe zapowiedzi twórców.

Otóż wydawca ma zamiar tak ulepszyć ten tytuł, aby ci, którzy zdążyli już zapoznać się z nim na innych platformach mieli ochotę na ponowne przeżycie tej przygody. Nie możemy się doczekać, aż zaczniemy ujawniać nową zawartość, która sprawi, że będzie to tytuł z gatunku "must-have" zarówno dla nowych odbiorców, jak i tych, którzy już w BioShocka grali" - powiedział Christoph Hartmann, szef 2K.

Reklama

Wygląda na to, że szykuje się zdecydowanie coś więcej, niż tylko zwykły port (może tryb multiplayer?). Wiadomo już również, gdzie powstaje BioShock na PS3 - w studiu 2K Marin, czyli najnowszym oddziale firmy. Tym samym, w którym tworzony jest zapowiadany na końcówkę przyszłego roku sequel tego hitu ("jedynkę" na PC i X360 opracowało studio 2K Boston).

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, właściciele konsoli Sony będą mogli zagrać w ten tytuł w październiku. Take-Two ma zamiar zdobyć tą konwersją kilka nowych wyróżnień "gry roku" do kolekcji - konkurencja będzie naprawdę duża, życzymy więc powodzenia.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | Sony | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy