PlayStation 3 nie taka skomplikowana

Zdaniem twórcy Ninja Gaiden Sigma na PlayStation 3, developerzy, którzy twierdzą, że na next-gena SONY ciężko się robi gry są leniwi.

Dużo się mówi na temat łatwości tworzenia gier na Xboxa 360 i PlayStation 3. Utarło się, że to konsola SONY, po raz kolejny zresztą, jest najtrudniejsza do programowania. Z tym twierdzeniem nie zgadza się Yosuke Hayashi – reżyser Ninja Gaiden Sigma na PlayStation 3.

Jak twierdzi Hayashi, wiele studiów developerskich jest po prostu leniwych i twierdzenie, że na Playstation 3 ciężko pisze się gry jest pretekstem, aby zbytnio się nie wysilać: ”Developerzy, którzy narzekają, że na PlayStation 3 ciężko się tworzy gry nie rozumieją o co chodzi. Dla nas wygląda to na zwyczajną wymówkę”. Jako dowód na to, że PlayStation 3 nie jest tak trudna do okiełznania, Hayashi odwołał się właśnie do swojej najnowszej produkcji – Ninja Gaiden Sigma: „Wystarczy popatrzeć na to co udało nam się zrobić, jakość jaką osiągnęliśmy – to mówi samo za siebie. Myślę, że ludzie będą usatysfakcjonowani tym co udało nam się uzyskać. Jeśli my potrafimy, to inni również potrafią”, zakończył.

Reklama
Valhalla.pl
Dowiedz się więcej na temat: deweloper | Sigma | Sony | ninja | PlayStation Vita | playstation 3
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy