Dante's Inferno - trzy łyżki informacji
Miłośnicy siekaniny w stylu God of War ucieszą się - wreszcie pojawiły się nowe informacje na temat Dante's Inferno.
W grudniu Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało powstanie Dante's Inferno - efekt suto zakrapianej winem randki Dead Space'a i God of Wara. Wówczas wydawca nie był zbyt szczodry jeżeli chodzi o szczegóły, ale w najbliższym numerze magazynu PSM3 pojawi się obszerniejszy artykuł przybliżający tę produkcję. Co z niego można się dowiedzieć?
Jak ujawnił serwis Pushsqure, Dante's Inferno ma działać przy stałych 60 FPS-ach przy zachowaniu płynnej i nienagannej animacji zarówno przeciwników jak i głównego bohatera. Być może to spowoduje falę zasłabnięć u wielbicieli literatury, ale oryginalny poeta Dante Alghieri został zastąpiony... mierzącym 1,8 metra umięśnionym rycerzem, który włada magicznym mocami. Cóż - "gry wideo"... Główny bohater przedziera się do piekła po Beatrycze, która niestety bilet na wycieczkę do krainy wiecznych płomieni wygrała pomyłkowo.
Podobnie jak w Boskiej Komedii, tak i w grze Dante odwiedzi 9 piekielnych kręgów. [SPOILER] Już w pierwszym kręgu (Limbo) zmierzy się on ze Śmiercią, której kradnie kosę [/SPOILER] Komu przyjdzie stawić czoła graczowi w ostatnim kręgu? To wiedzą na razie tylko twórcy.
Jeżeli ktoś jest wiernym fanem God of War, to nie powinien mieć problemów z opanowaniem modelu sterowania w DI. Studio EA Redwood Shores samo przyznało, że przy mapowaniu przycisków mocno wzorowało się na dziele ekipy Davida Jaffe.
Za styl graficzny gry odpowiada Wayne Barlowe.
(gram.pl)