Autorzy Fahrenheita kupują nowe technologie

Nie myliła się Surfer Girl, kiedy w jednej z jej plotek pojawiła się informacja, iż Heavy Rain, ekskluzywna dla konsoli PlayStation 3 gra zespołu Quantic Dream, wciąż znajduje się w produkcji.

Techniczne demo, przedstawiające przesłuchanie aktorki ubiegającej się o główną rolę w grze zrobiło w 2005 roku spore wrażenie w środowisku graczy. Chwalono jakość grafiki, znakomitą mimikę twarzy oraz naturalny klimat, jaki udało się osiągnąć autorom w tej niewielkiej prezentacji.

Tym bardziej cieszy, że prace nad grą idą zgodnie z planem, a Quantic Dream chcąc jak najbardziej zadowolić graczy decyduje się na korzystanie z najlepszych dostępnych obecnie na rynku technologii. Dlatego też, aby ruch występujących w Heavy Rain postaci był jak najbardziej naturalny, studio zdecydowało się zakupić system motion capture od firmy Vicon, o czym skwapliwie donosi serwis GamesIndustry.

Reklama

"Naszym zadaniem jest stworzenie medium rozrywkowego, które jednocześnie nie pozbawione byłoby dużych walorów kreatywności." - mówi o Heavy Rain Guillaume de Fondaumiere, pełniący obowiązki prezesa w Quantic Dream. - "Aby to osiągnąć, stworzyliśmy własny format opowieści, który nazywamy interaktywnym kinem, w którym występują realistyczne i wiarygodnie prezentujące się na ekranie postacie. Dlatego też, aby osiągnąć jak najwyższą jakość ich animacji, sięgnęliśmy po technologię Vicon motion capture."

Według zapewnień szefów firmy, nowo wybudowane studio Mo-Cap, działa znakomicie i jest nawet wynajmowane innym zainteresowanym. Jeżeli zaś chodzi o premierę Heavy Rain, to w tej chwili jest ona przewidywana na lipiec przyszłego roku. Miejmy nadzieję, że otrzymamy co najmniej godnego następcę Fahrenheita.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: Fahrenheit | playstation 3 | technologie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy