World of Warcraft: Cataclysm - lista nowości i zmian

Czy ktoś spodziewał się, że otwarcie BlizzConu potoczy się inaczej?

Obrazek mówi sam za siebie - kolejny dodatek do World of Warcraft jest w drodze. Kataklizm uderzy w Azeroth 2010 roku, a listę zmian i nowości, które wprowadzi znajdziecie w rozwinięciu.

Zanim o technicznych szczegółach warto zapoznać się z ich fabularnym uzasadnieniem. Oto jak twórcy wprowadzają graczy w świat Cataclysm:

"Podczas gdy uwaga Hordy i Przymierza skupiona była na kontynencie Northrendu, starożytne zło drzemało w Deepholm, domenie ziemi Elemental Plane. Ukryty w sanktuarium, naznaczony skazą Deathwing czekał i lizał rany po ostatniej bitwie z Azeroth, pielęgnując swą nienawiść do poniższych bytów żyjących na powierzchni... i czekał cierpliwie aż przyjdzie czas, by zalać świat płynnym ogniem.

Reklama

Wkrótce Deathwing Niszczyciel powróci do Azeroth, a jego erupcja z głębin Deepholm wstrząśnie całym światem i pozostawi na nim bliznę ciągnącą się przez wszystkie kontynenty. Kiedy siły Hordy i Przymierza będą zmierzać do epicentrum, królestwa Azeroth będą świadkami nagłych wahań przewagi na polach walki, początku wojny żywiołów i wyłaniania się przypadkowych bohaterów, którzy staną do walki o swój zraniony i złamany świat.

Powierzchnia Azeroth jest zmieniona na zawsze przez zniszczenia dokonane przez Deathwinga. Lądy zmieniają swój kształt i odkrywają ukryte w nich dawno temu sekrety. Gracze będą mogli ponownie doświadczyć podróży przez Kalimdor i Eastern Kingdoms - tym razem ukształtowane na nowo przez kataklizm i wypełnione nowymi szansami na przezycie przygody."

I jedziemy z nowościami, jeszcze raz i tym razem oficjalnie:

- Dwie nowe grywalne rasy goblins (Horde) i worgen (Alliance) - obie ze swoimi strefami początkowymi (lvl 1-15). Pierwsi wystarują na Isle of Kezan, drudzy w Gilneas. Obie rasy nie będą mogły wybrać klasy Paladin, natomiast dodatkowo gobliny obejdą się w swoich szeregach bez Druidów, a worgeni bez Szamanów.

- Zwiększenie maksymalnego poziomu postaci do 85. Nowe skille, talenty i "path system", czyli nowy sposób rozwoju.

- Przemodelowane klasyczne lokacje Azeroth (czyt. żadnego nowego kontynentu)

- Nowe strefy High-Levelowe: Uldum, Grim Batol i Sunken City of Vashj'ir.

- Jeszcze więcej zawartości dla rajderów, niż w poprzednich dodatkach

- Nowe kombinacje ras i klas: Orc Mage, Undead Hunter, Tauren Paladin, Tauren Priest, Troll Druid, Blood Elf Warrior, Human Hunter, Dwarf Mage, Dwarf Shaman, Night Elf Mage i Gnome Priest.

- Rozwój i levelowanie gildii oraz gildiowe osiągnięcia

- Nowa strefa PvP a la Wintergrasp - Tol Barad Island, nowe Battlegroundy

- Nowa profesja drugorzędna - archeologia.

- Możliwość latania w Azeroth.

Co warte zaznaczenia w momencie wydania dodatku Azeroth zmieni swój kształt również dla tych, którzy go nie zainstalują.

Oprócz tego twórcy zapowiedzieli stałą pracę nad silnikiem graficznym, m. in. na wyglądzie wody. Dokładna data premiery oraz minimane wymagania zostaną podane w przyszłości.

CDA
Dowiedz się więcej na temat: świat | nowości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy