Wieści ze świata w telegraficznym skrócie

Ujawniono zestaw perkusyjny do Guitar Hero IV, nie będzie konsolowego dema LEGO Indiana Jones, Vivendi, Sega oraz Sony prezentują najświeższe wyniki finansowe, Xbox 360 znalazł 10 milionów nabywców w samych tylko Stanach Zjednoczonych...

...zapraszamy Was do "Wieści ze świata w telegraficznym skrócie". Życzymy miłej lektury!

Cabela's Legendary Adventures

Z informacji przedstawionych przez koncern Activision wynika, że w produkcji znajduje się kolejna odsłona popularnego cyklu Cabela's. W Cabela's Legendary Adventures wcielimy się ponownie w łowcę, którym będziemy przemierzać najlepsze tereny łowieckie Ameryki Północnej (w różnych erach), starając się upolować przynajmniej po jednej sztuce każdego z trzydziestu występujących w grze gatunków zwierząt. Gra zostanie wydana w wersjach na konsole PS2, PSP i Wii jesienią bieżącego roku.

Reklama

Shockwave Productions

Firma Shockwave Production (producent symulatorów oraz programów służących do obróbki grafiki i dźwięku) zdecydowała się na zmianę swojej nazwy. Od wczoraj w oficjalnym obiegu jest znana jako Air to Air Simulation. Zmiana jest efektem strat, jakie firma ponosiła w związku z myleniem jej nazwy z popularnym serwisem internetowym Shockwave, umożliwiającym testowanie prostych gier sieciowych.

Guitar Hero IV

Na łamach najnowszego numeru amerykańskiego magazynu Game Informer opublikowane zostało pierwsze oficjalne zdjęcie przedstawiające zestaw perkusyjny przeznaczony do Guitar Hero IV. Możecie go ujrzeć poniżej:

LEGO Indiana Jones

Demonstracja LEGO Indiana Jones, dostępna dla posiadaczy komputerów osobistych od kilku dni, nie zostanie wydana w wersjach na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. O całym fakcie poinformował wydawca gry, firma Activision.

Ninja Gaiden

Z informacji przedstawionych przez Tomonobu Itagakiego, twórcę cyklu Ninja Gaiden, wynika, że Ninja Gaiden 2 będzie ostatnią odsłoną przygód Ryu Hayabusy. Słynny producent pragnąłby zająć się tym razem stworzeniem gry bazującej na wydarzeniach z okresu II wojny światowej (szczególnie zmagań toczonych na Dalekim Wschodzie) bądź też produkcji opartej na kultowym Star Treku.

Vivendi

Koncern Vivendi opublikował raport finansowy za pierwszy kwartał bieżącego roku, za pośrednictwem którego poinformował o 24% spadku przychodów z tytułu sprzedaży gier komputerowych i konsolowych w porównaniu z analogicznych okresem roku ubiegłego. W okresie do 31 marca słynny koncern zarobił na nich 341,3 milionów dolarów, z czego aż 296 milionów zostało wygenerowane przez World of Warcraft, w którego gra już 10,7 milionów osób na całym świecie.

Sega

Podobnie, jak Vivendi, swój roczny raport finansowy opublikowała również japońska firma Sega Sammy. Dowiedzieliśmy się w ten sposób, iż zanotowała ona w roku zakończonym 31 marca 2008 stratę w wysokości 501 milionów dolarów. W całym ubiegłym roku firma sprzedała dobra za łączną równowartość 4,38 miliarda dolarów. Koncern wprowadził w tym czasie na rynek wiele interesujących tytułów, które sprzedały się w sumie w 27 milionach egzemplarzy. Najlepsze wyniki odnotowano w przypadku Mario & Sonic at the Olympic Games, Condemned 2: Bloodshot oraz Viking: Battle for Asgard.

Age of Conan

Firma Funcom, producent gry MMO pod tytułem Age of Conan, poinformowała, że zdołała wyprzedać wszystkie anglojęzyczne pre-ordery gry, zapewniające możliwość wcześniejszego rozpoczęcia zmagań w świecie Cymerii (czyli trzy dni przed światową premierą gry, do której dojdzie 20 maja).

Sony

Firma Sony poinformowała, że rynek europejskim jest w tym momencie największym odbiorcą jej produktów. W całym ubiegłym roku Europejczycy wydali na dobra wyprodukowane przez Sony równowartość 22,1 miliardów dolarów. W tym samym czasie Japończycy nabyli produkty za 19,6 miliardów dolarów, a Amerykanie za 21,1 miliardów. W liczbach ujęta została sprzedaż dóbr ze wszystkich oddziałów japońskiego koncernu.

Xbox 360

Microsoft zdołał sprzedać na terenie Stanów Zjednoczonych 10 milionów egzemplarzy konsoli Xbox 360. Firma poinformowała również o zwiększeniu bazy użytkowników Xbox Live, z którego to serwisu sieciowego korzysta już 12 milionów osób na całym świecie. W skali globalnej 360-kę nabyło 19 milionów graczy, co, według przedstawicieli Microsoftu, wyniosło tę konsolę na pierwsze miejsce wśród konsol najnowszej generacji. Widocznie zapomnieli oni o Wii, które przecież (jak poinformowało Nintendo) zostało wysłane na rynek już niemal w 25 milionach egzemplarzy.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: Indiana Jones | Lego | ninja | wyniki finansowe | jones | koncern | vivendi | Sony | xbox 360 | Xbox | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy