Virtual Me - nowy projekt Electronic Arts i Endemol

Electronic Arts, światowy lider w branży gier komputerowych oraz oprogramowania rozrywkowego, podjął dzisiaj współpracę z grupą mediową Endemol. Ma ona na celu wdrożenie Virtual Me, projektu łączącego cyfrową rozrywkę z tradycyjną telewizją i grami video.

Virtual Me pozwala użytkownikom połączyć technologię tworzenia wirtualnego wizerunku z możliwościami telewizyjnych reality show, takich jak Big Brother. Widz - użytkownik podejmuje interakcję i staje się częścią

on-line'owego środowiska, które może samodzielnie kreować.

Chcesz zostać gwiazdą filmu lub telewizji? Marzy ci się kariera rockowego showmena? Nic prostszego. Virtual Me daje nieograniczone możliwości udziału w wirtualnych wersjach najbardziej popularnych show kreujących przyszłe gwiazdy. W najbliższych miesiącach ruszy strona internetowa VirtualMe.com, która umożliwi użytkownikom tworzenie własnych cyfrowych wcieleń.

Reklama

" Dzięki nowej technologii ludzie będą chętniej spędzać czas w wirtualnym świecie niż w oglądać telewizję. Nasza współpraca z Electronic Arts daje odbiorcom nowe spojrzenie na kulturę masową i rozrywkę w codziennym życiu", komentuje Peter Bazalgette, szef działu kreacji, Endemol.

Gerhard Florin z Electronic Arts podkreśla: "Z Virtual Me stajemy się prekursorami nowego kierunku w dziedzinie rozrywki. Znaleźliśmy się na zupełnie nowym poziomie - świat rozrywki elektronicznej wychodzi poza konsolę, umożliwiając widzowi interakcję. Virtual Me jest futurystycznym przedsięwzięciem, kształtującym nowe trendy w branży rozrywkowej".

Electronic Arts razem z grupą Endemol stworzyło zespół doskonałych specjalistów celem wymiany doświadczeń i pomysłów. Obie firmy wykreowały środowisko, które - wykorzystując nowe platformy on-line - wykraczać będzie poza ramy standardowej telewizji.

Electronic Arts jest twórcą najpopularniejszych gier na całym świecie, takich jak FIFA, Need For Speed, Harry Potter i The Sims. Endemol jest znane z takich produkcji jak Big Brother czy Nieustarszeni (eng. Fear Factor).

(EA - inf. prasowa)

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy