Terminal Reality nie zapomniało o grze Nocturne
Terminal Reality stworzy nową prezentację swojego silnika graficznego Infernal, która będzie zachęcać inne firmy do licencjonowania go - w roli głównej Stranger z Nocturne'a.
Szykowaną na czerwiec tego roku grę Ghostbusters: The Video Game (a przynajmniej jej wersje na PC, PS3 i X360) będzie napędzać autorski silnik studia Terminal Reality, Infernal. Developer zamierza przekonać branżę, że to kawał dobrej technologii - szykuje prezentację, która będzie zachęcać do licencjonowania go. Na razie wiadomo tylko tyle, że jej głównym bohaterem będzie Stranger z pecetowej gry akcji Nocturne.
Ktoś jeszcze pamięta tę produkcję? Wydana w 1999 roku (tu już dziesięć lat!) zachwycała swego czasu grafiką - szczególnie systemem cieni - a i grało się w nią całkiem przyjemnie. Nie sprzedała się zbyt dobrze, ale jej engine (również autorski) posłużył za podstawę dla dużo bardziej popularnych serii Blair Witch Project i BloodRayne. Na razie nie wiadomo, czy TR ma w planach faktyczny powrót Strangera, ale dobrze wiedzieć, że firma o nim pamięta.