Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Star Trek Online produktem z segmentu casual?

Zapowiedziany na początku 2005 r. MMOcRPG Star Trek Online miał być pierwotnie pełnoprawnym, sieciowym projektem z gatunku role-playing.

Informacje opublikowane przez serwis Shacknews wskazują jednak, że autorzy gry opartej na kanwie popularnego serialu science-fiction zmienili nieco koncepcję swego dzieła i postanowili skierować je ku mniej doświadczonym odbiorcom.

Reklama

Decyzja o wprowadzeniu produktu do segmentu casual została podyktowana zmianami w zarządzie firmy Perpetual Entertainment (producenta Star Trek Online), którą przejęła ostatnio zewnętrzna, niezwiązana dotąd z grami korporacja. Nowy właściciel deweloperskiego studia chce wkroczyć do branży elektronicznej rozrywki mocnym tytułem, dlatego też pragnie, aby został on zaakceptowany przez jak najszersze grono klientów.

Wiąże się to oczywiście z uproszczeniem wielu elementów gry i uczynieniem jej mniej atrakcyjną dla hardcore'owców. Programiści zapowiadają ponadto, że płatności za ich produkt będziemy dokonywać nie za pomocą uiszczania comiesięcznych opłat abonamentowych, lecz uczestnictwa w systemie mikrotransakcji, wykorzystywanego z powodzeniem w azjatyckich MMO. Powyższe wiadomości nie zostały jak dotąd potwierdzone przez kierownictwo grupy Perpetual Entertainment, redaktorzy Shacknewsa utrzymują jednak, że pochodzą one z wiarygodnego źródła.

Dowiedz się więcej na temat: star

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje