Star Trek Online produktem z segmentu casual?

Zapowiedziany na początku 2005 r. MMOcRPG Star Trek Online miał być pierwotnie pełnoprawnym, sieciowym projektem z gatunku role-playing.

Informacje opublikowane przez serwis Shacknews wskazują jednak, że autorzy gry opartej na kanwie popularnego serialu science-fiction zmienili nieco koncepcję swego dzieła i postanowili skierować je ku mniej doświadczonym odbiorcom.

Decyzja o wprowadzeniu produktu do segmentu casual została podyktowana zmianami w zarządzie firmy Perpetual Entertainment (producenta Star Trek Online), którą przejęła ostatnio zewnętrzna, niezwiązana dotąd z grami korporacja. Nowy właściciel deweloperskiego studia chce wkroczyć do branży elektronicznej rozrywki mocnym tytułem, dlatego też pragnie, aby został on zaakceptowany przez jak najszersze grono klientów.

Reklama

Wiąże się to oczywiście z uproszczeniem wielu elementów gry i uczynieniem jej mniej atrakcyjną dla hardcore'owców. Programiści zapowiadają ponadto, że płatności za ich produkt będziemy dokonywać nie za pomocą uiszczania comiesięcznych opłat abonamentowych, lecz uczestnictwa w systemie mikrotransakcji, wykorzystywanego z powodzeniem w azjatyckich MMO. Powyższe wiadomości nie zostały jak dotąd potwierdzone przez kierownictwo grupy Perpetual Entertainment, redaktorzy Shacknewsa utrzymują jednak, że pochodzą one z wiarygodnego źródła.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: star
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama