Singularity - kontrola wieku, nie czasu

Jeżeli dana osoba oglądnie jedynie zwiastun filmowy Singularity, to może faktycznie pomyśleć, że to "Braid w 3D".

Twórcy dementują - tak nie jest.

Jedną z nowości ostatnich targów E3 było Singularity. W grze tej wcielimy się w postać pilota, który musiał awaryjnie katapultować się nad tajemniczą wyspą, na której sowieci przeprowadzali jeszcze bardziej tajemnicze eksperymenty. Co można wywnioskować ze zwiastuna filmowego tego tytułu - główną atrakcją Singularity ma być manipulacja stanem przedmiotów, a dokładnie ich wiekiem. Nie czasem, co podkreśla Activision w swoim ogłoszeniu prasowym:

"Dzięki "Time Manipulation Device" (lub w skrócie "TMD") gracz może kontrolować jedynie wiek danej rzeczy, a nie czas. Można w ten sposób zmieniać wiele obiektów i większość z efektów tego procesu jest stałych. Dany przedmiot można zmienić z aktualnego stanu w ten sprzed 60 lat (...) Postarzanie i odnawianie takich elementów jak łańcuchy lub nawet betonowe podpory może sprawić, że na przeciwników spadną np. wybuchające beczki".

Reklama

Ponadto TMD będzie miało funkcję Time Stasis, czyli zatrzymywania czasu dla wybranego przedmiotu. Dzięki temu trikowi z łatwością zatrzymamy zapalnik rzuconego w naszą stronę granatu i zwrócimy go szybkim ruchem ręki właścicielowi, aby sam przekonał się o jego sile wybuchu.

Singularity możemy się spodziewać tej jesieni na Xboksie, PS3 i PC.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: kontrola
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy