Shift przywrócił blask marce Need for Speed

Dzisiaj premiera NfS: Shift w Europie.

Czy wreszcie mamy do czynienia z dobrą grą z tytułowej serii? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w jej recenzjach.

Jakiś czas temu firma Electronic Arts, a konkretniej jej brand manager, Kevin Flynn zakomunikował, że Shift przywróci blask marce Need for Speed. I faktycznie, tak się stało, o czym świadczą wysokie oceny tej gry wyścigowej. Poza tym Flynn zapewnił, że EA przeznacza niemałe fundusze na kampanię reklamową Shifta. Mimo, iż dobry produkt nie musi się reklamować, prawda?

Wracając jednak do Shifta. O ile poprzednie odsłony serii Need for Speed sprzedawały się mniej więcej tak samo dobrze, ale zbierały niskie noty, o tyle najnowsza została bardzo ciepło przyjęta wśród recenzentów (na wyniki sprzedaży musimy jeszcze poczekać, ale wspomniana kampania reklamowa na pewno będzie miała na nie wpływ). Oto średnia ocen NfS: Shift wg informacji serwisu GameRankings: PC - 84,67 procent, X360 - 84,47 procent, PS3 - 83,64 procent.

Reklama

Need for Speed: Shift wczoraj ukazał się w Ameryce Północnej. Dzisiaj natomiast gra trafia do sklepów w Europie, a także w Polsce.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy