Powody opóźnienia światowej premiery gry Warhammer Online

Opóźnienie światowej premiery Warhammer Online: Age of Reckoning było jedną z najważniejszych wiadomości mijającego tygodnia.

W chwili jej publikacji nie wiedzieliśmy niestety co było powodem podjęcia takiej decyzji. Wczoraj przedstawiciele EA Mythic nadrobili tę zaległość.

W wywiadach dla serwisów WarCry Network oraz Eurogamer, panowie Mark Jacobs i Jeff Hickman, oznajmili, że opóźnienie debiutu wiąże się z chęcią jak najlepszego dopracowania produktu. "Naszym zadaniem na najbliższe miesiące będzie dopracowanie wszystkich elementów gry", powiedział Hickman. "Gra jest już w pełni grywalna i, prawdę mówiąc, jej premierę moglibyśmy przeprowadzić już dzisiaj". Pracownicy EA Mythic pragną jednak przyjrzeć się dokładnie całości raz jeszcze. "Sprawdzamy każdy quest, funkcjonowanie całego wirtualnego świata gry, interfejs, przedmioty. Dosłownie wszystko". Działania te mają umożliwić WAR osiągnięcie planowanego sukcesu.

Reklama

Wypowiedź Hickmana rozwinął nieznacznie Mark Jacobs. W rozmowie z redakcją WarCry Network stwierdził, że "najważniejszym elementem, który potrzebuje dodatkowego wsparcia ze strony programistów jest zbalansowanie poszczególnych klas postaci".

Powróćmy jeszcze na moment do wypowiedzi Hickmana. Odniósł się on bowiem do dosyć istotnej kwestii, którą jest przesuwanie premiery gry nie w pełni dopracowanej. Dokonanie tego w przypadku WAR jest jednym z elementów nowego planu koncernu Electronic Arts, zakładającego podnoszenie jakości swoich produkcji. "Wydawanie gier zbyt szybko, by tylko dotrzymać ustalonego początkowo terminu, nie jest czymś, czego oczekuje obecnie szefostwo EA. Pragniemy tworzyć pozycje bardzo dobrze opracowane, budować wielkie marki, gry które mają przyszłość i utrzymają się na rynku przez długi czas".

Jeden z najbardziej interesujących tematów został podjęty pod koniec wywiadu Hickmana. Związany jest on oczywiście z kwestią nawiązania rywalizacji z World of Warcraft, największego hitu MMO w historii elektronicznej rozrywki. Okazuje się, że twórcy WAR nie chcą walczyć z dziełem Blizzard Entertainment o palmę pierwszeństwa na rynku gier sieciowych. "Nie oczekujemy, że nasza gra stanie się liderem rynku MMO. Mamy dobrze nakreślone plany. Chcemy stworzyć pozycję MMO, która utrzyma się na rynku i będzie przynosić zyski", powiedział Hickman. Kończąc swą wypowiedź oznajmił, że światowa premiera Warhammer Online: Age of Reckoning ma szansę odbyć się wczesną jesienią bieżącego roku.

Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: Electronic Arts | opóźnienie | opóźnienia | powody
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy