Nowy shooter na UE3 - Sky Gods

Studio BlackFoot ogłosiło, że wykorzysta silnik Unreal Engine 3 w swojej pierwszej grze - Sky Gods. Ten wojenny FPS na PC, PS3 i X360 trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku, za pośrednictwem cyfrowej dystrybucji.

Sky Gods to debiutancki projekt nowego niezależnego amerykańskiego studia, nazwanego BlackFoot. Gra będzie wojennym, taktycznym FPS-em, a szykowana jest na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Twórcy kładą w niej nacisk na rozgrywkę w trybie współpracy i chcą jak najwierniej przedstawić operacje wojskowe z desantem z powietrza, takie jak na przykład HALO (High Altitude-Low Opening, otwarcie spadochronu na niewielkiej wysokości, po szybkim minięciu strefy zagrożenia). Grę będzie napędzać silnik Unreal Engine 3. BlackFoot szykuje również drugi projekt, którego podstawą zostanie dzieło kolegów z firmy Epic - Ground Branch (tym razem, dla odmiany, FPS o misjach CIA). Studio twierdzi, że podjęło decyzję o jego zakupie, bo to redukcja zarówno czasu pracy, jak i kosztów. Szczególnie, gdy mały developer zamierza tworzyć na wiele platform.

Reklama

Sky Gods powinien być gotowy w pierwszym kwartale przyszłego roku. Studio nie planuje wersji pudełkowej, stawia na cyfrową dystrybucję. Na razie nie sprecyzowano, za pośrednictwem jakiej usługi tytuł trafi do właścicieli komputerów osobistych.

gram.pl
Dowiedz się więcej na temat: silnik | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy