Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Niedoszłe gry Blizzard Entertainment

Już jakiś czas temu Blizzard zdradził swój przepis na sukces, dzięki któremu każda wydana przez firmę gra (Diablo, Warcraft, Starcraft, World of Warcraft) okazuje się ogromnym hitem.

Rozwiązanie jest prostsze niż mogłoby się wydawać - po prostu producent bez mrugnięcia okiem przerywa prace nad projektami, które mogły przynieść zyski mniejsze niż oczekiwane.

Reklama

Do tej pory wiedzieliśmy, że tak się dzieje, ale nie znaliśmy liczby ani listy tytułów anulowanych przez Blizzard. W końcu jednak doczekaliśmy się jej publikacji, a to za sprawą konferencji deweloperów D.I.C.E., podczas której szef firmy, Mike Morhaime, zaprezentował ją publiczności.

Oto tytuły, które nie spełniły oczekiwań twórców, a w efekcie nie ukazały się na rynku:

  • Warcraft Adventures
  • Games People Play
  • Crixa
  • Shattered Nations
  • Pax Imperia
  • Nomad
  • Raiko
  • Denizen

Wśród wymienionych tytułów nie brakuje takich, o których wcześniej niczego nie było wiadomo. Na liście znalazła się jednak nieodżałowana przygodówka Warcraft Adventures, która pomimo wysokiego stopnia zaawansowania prac została w 1998 roku usunięta z planów wydawniczych firmy.

Znamiennym jest fakt, że na liście nie znalazł się Starcraft: Ghost, zapowiedziana w 2002 roku strzelanina osadzona w uniwersum Starcrafta, prace nad którą wstrzymano 2 lata temu. Jest to w pewnym sensie potwierdzenie słów Roba Pardo z Blizzard Entertainment, który w czerwcu 2007 roku zdradził, że w projekcie kryje się spory potencjał i wciąż istnieją szanse na to, że kiedyś jego firma powróci do tworzenia wspomnianej gry. Niewymienienie jej na liście może więc oznaczać, że fani nie powinni jeszcze tracić nadziei.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje