Michał Cichy PR Managerem polskiej edycji WCG

Michał Cichy objął stanowisko PR Managera polskiej edycji turnieju Word Cyber Games - największego na świecie wydarzenia e-sportowego.

Będzie on odpowiedzialny za strategię PR-ową, komunikację z mediami, kontakt z partnerami oraz organizację polskiego finału WCG 2008.

Michał Cichy, specjalista rynku gier komputerowych, znany szerzej w środowisku graczy i mediów jako Krooger, zajmuje się profesjonalnie grami już od ponad 10-ciu lat. Swoją karierę medialną zaczynał od pisania dla czasopism branżowych (Reset i Click!), następnie tworzył autorskie programy o grach komputerowych w telewizji 4fun.tv oraz współpracował z czołowymi polskimi wydawcami gier takimi, jak CD Projekt oraz Cenega Polska. Wielokrotnie był także angażowany jako prowadzący eventy dla graczy - w tym trzykrotnie jako konferansjer na polskich finałach WCG.

Reklama

Od kwietnia 2008, Michał Cichy, zajmuje się oficjalnie Public Relations Word Cyber Games 2008 w Polsce - "Organizacja polskiej edycji WCG to duże wyzwanie. To już ósma odsłona tej imprezy w naszym kraju. Każda stała na bardzo wysokim poziomie, zarówno organizacyjnym, jak i e-sportowym. Jestem przede wszystkim graczem i wiem czego gracze oczekują od takiej imprezy. Jestem przekonany, że łącząc moją pasję do gier komputerowych z doświadczeniem zawodowym sprawię, że tegoroczne finały będą jeszcze lepsze." - mówi Michał.

Organizator WCG w Polsce, Przemysław Moraczewski dodaje: "Z Michałem współpracowałem już przy wielu okazjach i jego wiedza oraz zaangażowanie zawsze wywierały na mnie duże wrażenie. Turniej World Cyber Games jest wielkim wydarzeniem w świecie graczy i w jego organizacji muszą brać udział osoby, które dobrze znają temat gier i sami są zapalonymi graczami. Krooger dokłada do tego duże doświadczenie zawodowe. Dlatego też zaangażowałem Michała aby zajął się stroną medialną imprezy, na efekty na pewno nie będziemy musieli długo czekać!".

Polska edycja turnieju wystartuje już w czerwcu.

Premium-Solution - inf. prasowa

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: WORD
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy