Letnie opóźnienia

Tiberium, Brothers in Arms: Hell's Highway, Tom Clancy's HAWX - to tytuły, których terminy wydania zostały przesunięte na termin późniejszy.

Aż strach pomyśleć, o ilu takich poślizgach dowiemy się jeszcze w trakcie tegorocznych wakacji.

Lato ma to do siebie, że nie tylko na półkach sklepowych pojawia się niewiele interesujących tytułów, ale także z dość dużą częstotliwością dowiadujemy się o opóźnieniach w datach premier poszczególnych produkcji. Dzisiaj informowaliśmy o tym, że Battlefield Heroes nie ukaże się na czas. To nie jedyna gra, którą dotknął poślizg wydawniczy. Oczekiwana strzelanina w uniwersum Command&Conquer, Tiberium w sklepach pojawi się nie wcześniej, niż w kwietniu 2009 roku. Wydawca przełożył bowiem premierę tego tytułu na rok fiskalny 2010, który kończy się wraz z 31 marca 2010. Co gorsza, przedstawiciele Electronic Arts nie podali przyczyn takiej decyzji. Najprawdopodobniej chodzi jednak o zbyt mały poziom zaawansowania prac nad grą.

Reklama

Do opóźnień przyzwyczaił nas już Ubisoft. Niedawno informowaliśmy o znaczącym przesunięciu terminu wydania nowego dzieła z Samem Fisherem w roli głównej, Splinter Cell: Conviction. Gorzką pigułkę muszą przełknąć także fani FPS-ów wojennych - Brothers in Arms: Hell's Highway ujrzy światło dzienne nie, jak pierwotnie planowano, w sierpniu, a dopiero 26 września.

Pod choinkę ubieraną na teogoroczne święta Bożego Narodzenia nie zdąży przylecieć Tom Clancy's HAWX (jego premierę, bez podania przyczyny, przesunięto na 1. kwartał przyszłego roku). Fani symulatorów lotu będą musieli więc wybrać coś z pozostałej oferty świątecznej Ubisoftu, w skład której wchodzą Far Cry 2, Tom Clancy's EndWar, Shaun White Snowboarding i nowy Prince of Persia. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że i te pozycje mogą nie pojawić się w sklepach w planowanym terminie...

(gram.pl)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: opóźnienia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy