Koniec z ekskluzywnymi tytułami na PC

W rozmowie z redaktorami magazynu PC Play Magazine, prezes Cryteka Cevat Yerli zapowiedział, że z powodu olbrzymiej skali piractwa na pecetach, firma zamierza przerzucić się na produkcję tytułów multiplatformowych.

"Bardzo dotkliwie odczuliśmy działania piratów, które towarzyszyły wydaniu Crysisa. Przodowaliśmy we wszystkich pirackich zestawieniach. Myślę, że największym problemem PC jest właśnie skala tego zjawiska. To właśnie ono odpowiada za zniszczenie tej platformy. Te same gry na konsolach sprzedają się 4-5 razy lepiej. To dla nas pouczająca lekcja i myślę, że w przyszłości nie wyprodukujemy żadnego tytułu na wyłączność dla peceta, tak, jak to było z Crysisem. Nadal będziemy wspierać PC, ale już nie w ten sposób."

Jeżeli ktoś jeszcze myślał, że jakakolwiek firma dla ideałów będzie w stanie pracować za przysłowiową czapkę gruszek, to czas chyba najwyższy, aby zrewidował swoje poglądy. Patrząc na otaczające nas realia, decyzja jak najbardziej słuszna. Jednocześnie jednak, Yerli potwierdził, że przeniesienie Crysisa na konsole w takiej postaci, w jakiej pojawił się on na PC jest niemożliwe.

Reklama
Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy