Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Itagaki krytycznie o konkurencji

Tomonobu Itagaki (szef studia Team Ninja) stwierdził w wywiadzie dla serwisu CVG, że dzieła innego japońskiego twórcy - Hidekiego Kamiyi - mają "płytki" system rozgrywki...

...oczywiście nieporównywalny z tym, co zaprezentuje Ninja Gaiden II. Kamiya odpowiada m.in. za pierwszą odsłonę serii Devil May Cry.

Reklama

Tomonobu Itagaki - znany z kontrowersyjnych wypowiedzi szef studia Team Ninja - postanowił o sobie przypomnieć przed premierą gry Ninja Gaiden II. W wywiadzie dla serwisu CVG wyraził swoje zdanie na temat dzieł Kidekiego Kamiyi, innego znanego japońskiego twórcy gier akcji. "Uważam, że Kamiya tworzy dobre gry. Jednak ich elementy rozgrywki mają tendencję do bycia płytkimi, co nadrabiają stylową prezentacją. Zarówno walka, jak i inne elementy gameplaya Ninja Gaidena II okazałyby się dużo bogatsze, gdyby porównać ten tytuł z tymi, przy których pracował" - powiedział Itagaki. Należy tutaj przypomnieć, jakimi projektami może pochwalić się Kamiya - stworzył pierwsze części serii Devil May Cry (na PS2) i Viewtiful Joe (na GC) oraz słynnego RPG-a Okami (również na PS2). Obecnie pracuje nad "stylową grą akcji" na PS3 i Xboksa 360 o tytule Bayonette, razem ze studiem Platinum Games. Głowie studia Team Ninja chodzi jednak głównie o przygody Dantego, co precyzuje w dalszej części wypowiedzi:

"W moich grach chodzi o rozbudowaną interakcję z przeciwnikami. Czujesz, że przypierają cię do muru, ale jednak udaje ci się przetrwać - wrogowie chcą wygrać tak samo mocno, jak ty. Inne gry akcji, jak na przykład Devil May Cry, prezentują przeciwników jako obiekty, na których po prostu wykonujesz ataki" - stwierdził.

Dowiedz się więcej na temat: rozgrywki | team | studia | ninja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje