Gry Eidosu platformą reklamową

Firma Double Fusion, zajmująca się reklamami w grach podpisała umowę z Eidos...

...na mocy której dostarczy reklamy do dziesięciu tytułów brytyjskiego wydawcy, które są obecnie w trakcie developingu.

Mowa tu o "in-game advertising", czyli reklamach bezpośrednio w grach.

Umowę zawarto na trzy lata i ma ona dotyczyć różnych form reklamy. Szczegółów jednak nie zdradzono, podobnie jak nie ogłoszono, których produkcji od Eidos będzie ona dotyczyła.

Obie strony oczywiście wymieniły między sobą uprzejmości. Frank Sagnier z Double Fusion podkreślił, że Eidos ma świetnie zapowiadające się tytuły, które idealnie spełniają oczekiwania jego firmy. Zaznaczył ponadto, że reklamy będą kierowane do ludzi w wieku 18-34 lat.

Reklama

Poniżej możecie zobaczyć najbliższe i najważniejsze zapowiedzi gier od Eidos. Niektórych z nich prawdopodobnie dotyczy wspomniana wyżej umowa.

  • Tomb Raider: Anniversary [X360] - wrzesień 2007
  • Escape From Bug Island [Wii] - wrzesień 2007
  • Age of Conan: Hyborian Adventures [PC] - październik 2007
  • Kane and Lynch: Dead Men [PC, X360, PS3] - listopad 2007
  • Tomb Raider: Anniversary [Wii] - grudzień 2007
  • Crossfire [PC, X360, PS3] - grudzień 2007
Gry-Online
Dowiedz się więcej na temat: Platforma Obywatelska | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama