Gra Arthic - międzynarodowy produkt Interia.pl

Interia.pl wprowadziła na rynek internetową grę Arthic, która jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym.

Arthic (www.arthic.com) to pierwsza polska gra MMOG (Massive Multiplayer Online Game) wykonana w technologii Flash, która rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata.

"Gra Arthic jest mocnym krokiem Interia.pl w kierunku rynku profesjonalnej rozrywki internetowej, oraz odważnym wyjściem poza polski rynek internetowy. Bardzo się cieszę, że udało nam się wspólnie z grupą ambitnych młodych ludzi stworzyć w pełni profesjonalny produkt. Arthic to kolejna po Wiedźminie bardzo odważna polska produkcja na światowy rynek gier i rozrywki internetowej" - mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.

Reklama

Gra została wykonana przy współpracy z firmą SoDigital, a przy jej produkcji uczestniczyli również twórcy z innych krajów. Główne cechy Arthic to grafika na najwyższym poziomie oraz odbiór gry podobny do produkcji przygotowywanych na komputery PC.

Gra będzie zarabiać na mikropłatnościach oraz na reklamie, a wykonana została przy współpracy z firmą SoDigital. Światowa promocja gry rozpocznie się z początkiem nowego roku 2008. Oprócz ciągłego rozwoju gry online o nowe postaci oraz światy, niewykluczone, że w razie sukcesu online, prowadzone będą prace nad wprowadzeniem wersji pudełkowej gry.

Do końca roku Interia.pl zaprezentuje jeszcze własną platformę dla graczy o nazwie Gameboard.pl. W połowie listopada rozpoczyna się kampania reklamowa portalu pod hasłem: Interia.pl - Las Vegas wśród portali. Wykorzystane zostaną wszystkie media: Telewizja, Radio, Prasa, Internet i Outdoor.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy